Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xnaomivdh schreef:Ik hoop echt niet voor je dat dat jouw rooster wordtElke dag het 9e en woensdag en vrijdag 4/5 tussenuren? Dat is echt erg.
Vanmiddag ga ik met een paar schoolvriendinnen naar de bios (Papertowns!), morgen kennismaking met klas en mentor op school, en woensdag alweer beginnen met de lessen...
Merula123 schreef:Er staat bij ons een rooster op, maar de roostersite is heel erg raar veranderd, dus ik hoop zeer dat dit niet mijn officiële rooster is![]()
Ma: 3-9 en 2 tussenuren
Di: 1-9 en 1 tussenuur
Wo: 2-9 en 4 tussenuren
Do: 1-9 en 1 tussenuur
Vr: 1-9 en 5 tussenuren
! Ik neem niet aan dat dit zo blijft
, anders is het echt wel heel erg raar.Merula123 schreef:Er staat bij ons een rooster op, maar de roostersite is heel erg raar veranderd, dus ik hoop zeer dat dit niet mijn officiële rooster is![]()
Ma: 3-9 en 2 tussenuren
Di: 1-9 en 1 tussenuur
Wo: 2-9 en 4 tussenuren
Do: 1-9 en 1 tussenuur
Vr: 1-9 en 5 tussenuren
Ik hoop echt voor je dat dat niet je rooster is.
thirzanaomi schreef:Wauw, dat is een raar rooster! Ik neem niet aan dat dit zo blijft
, anders is het echt wel heel erg raar.
Django_Mette schreef:Als dat mijn rooster zou zijn, ging ik per direct naar een andere schoolIk hoop echt voor je dat dat niet je rooster is.
xnaomivdh schreef:De ICT is op mijn school wel goed, neem ik aan. Ik zit namelijk op een 'laptop'school, dus elke leerling krijgt (je moet hem uiteraard wel betalen) een laptop van de school. Dus een goede ICT is dan wel nodig
Ook aantekeningen maken gaat veel sneller in een word bestand dan dat je alles moet schrijven. Ook heb je de mogelijkheid om een boek als pdf op je laptop te hebben. Zelf vind ik dat minder fijn werken maar anderen vinden het wel fijn, je hoeft minder boeken mee te nemen in je tas en je kan ze ook moeilijk vergeten (als je bijv moet leren voor een toets maar je boeken liggen nog op school). Wij krijgen ook gewoon de papieren versie.