Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ailill schreef:bruintje123 schreef:Maiske
Maar als jij dan denkt dat werken voor mij dan aanvoelt als werken met de snotneus heb ik niet het idee dat ik dan in welke vorm ook die waardering terug ga krijgen.
Zoals gezegd. Iemand die kan bokken kan ook werken in mijn ogen.
Maar je vergelijk en zelfs daarna conclusie dat het wel de snelle ziek melders zullen zijn vind ik nergens over gaan.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat sommige mensen iets te snel zeggen dat ze 'hoofdpijn' hebben, komt er wat kort door de bocht uit maar er zit geen kwaad achter. Denk ik.

kimberly1995 schreef:bruintje123 schreef:Jolliegirl
Ts vraagt zelf om meningen. En die krijgt ze.
Ja ook van mensen die niet meter thuis zitten met hoofdpijn maar wel privé dat kunnen.
TS vraagt om meningen wat andere mensen zouden doen, niet om veroordelingen of TS wel of niet ziek genoeg is om te gaan werken.
kimberly1995 schreef:bruintje123 schreef:Jolliegirl
Ts vraagt zelf om meningen. En die krijgt ze.
Ja ook van mensen die niet meter thuis zitten met hoofdpijn maar wel privé dat kunnen.
TS vraagt om meningen wat andere mensen zouden doen, niet om veroordelingen of TS wel of niet ziek genoeg is om te gaan werken.
Ghostattack schreef:Wat zouden jullie doen? Ik vind het zo banketstaaf over komen om de tweede dag al gelijk ziek te melden
Ik werk normaal trouwens van 9:00 tot 17:30 dus het is niet even op de tanden bijten.
Ailill schreef:bruintje123 schreef:Ze bedoelt waarschijnlijk dat sommige mensen iets te snel zeggen dat ze 'hoofdpijn' hebben, komt er wat kort door de bocht uit maar er zit geen kwaad achter. Denk ik.
Ghostattack schreef:nelis schreef:Als je ziek bent, dan heb je toch geen behoefte aan computers etc? dan sluit je dat af en duik je lekker onder de wol. en nu kom je na een uurtje slaap weer even berichtje plaatsen?
Het zal wel..
Sorry hoor dat ik bokt op mn telefoon niet had afgesloten. Sorry hoor dat ik niet tot morgenochtend slaap.
Ga jullie gang maar. Ik ga uitzieken en morgen mijn werkgever nog wat extra werkdagen doorgeven om deze dag te compenseren.

bruintje123 schreef:kimberly1995 schreef:
Dat hoort toch bij elkaar?
Als ik kan bokken kan ik ook werken met hoofdpijn.
Ja dan heb je ook direct een veroordeling richting ts. Maar soms gaat dat gelijk op.
Merell123 schreef:Wat erg dat mensen hier zelfs in de gaten houden wanneer TS online is geweest. Ik heb een paar maanden geleden een hele erge longontsteking gehad, ik kon nog geen meter lopen en voelde me ontzettend lamlendig en kreeg bijna geen lucht, zat ik op bokt? Ja! Dat was 1 van de weinige afleiding die ik kreeg in die dagen. Zou toch wat geweest zijn als mijn collega's me daarom veroordeeld hadden. Bah! Soms word ik echt naar van dat oordelen vanachter een schermpje.
Palmera schreef:Laat ik het zo zeggen: als ik de werkgever van TS was had ze bij mij direct in de twijfelmodus gestaan.
Ik ben zelf erg hard voor mezelf en helaas projecteer ik dat ook op mijn werknemers.
En overigens hoop ik voor TS dat niet één van haar collega's toevallig ook bokker is. Dit zou op mij heel knullig overkomen als ik de bokkende collega van TS was....
Palmera schreef:Laat ik het zo zeggen: als ik de werkgever van TS was had ze bij mij direct in de twijfelmodus gestaan.
Ik ben zelf erg hard voor mezelf en helaas projecteer ik dat ook op mijn werknemers.
En overigens hoop ik voor TS dat niet één van haar collega's toevallig ook bokker is. Dit zou op mij heel knullig overkomen als ik de bokkende collega van TS was....
Maiske schreef:Ailill schreef:Ze bedoelt waarschijnlijk dat sommige mensen iets te snel zeggen dat ze 'hoofdpijn' hebben, komt er wat kort door de bocht uit maar er zit geen kwaad achter. Denk ik.
Dat is inderdaad wat ik bedoel en waarom ik ook in dit topic reageer, dat doe ik niet vaak op bokt.
Ik zie een groot verschil tussen oudere werknemers en de jongere garde welke er helaas vaak een andere mentaliteit op na houden.
Wanneer iedereen zich pas ziek gaat melden wanneer het echt niet anders kan zou het ook niet in twijfel getrokken worden en gaat het gezegde ziek is ziek wel op.
Dit is echter niet de realiteit en zijn reële ziekmeldingen in een beginperiode daar de dupe van.
bruintje123 schreef:Kimberly
Waarom opent ze dan een topic?
kimberly1995 schreef:Palmera schreef:Laat ik het zo zeggen: als ik de werkgever van TS was had ze bij mij direct in de twijfelmodus gestaan.
Fijn dat je helaas zegt inderdaad. Je eigen grenzen bepalen is prima, maar ik vraag me af in hoeverre het 'mag' om iemand anders haast te verplichten eventueel over de eigen grenzen heen te gaan. Die lijn van de grens ligt namelijk voor ieder anders..