Heb 3 jaar lang met plezier les van hem gehad.. HeftigOndertussen heb ik lekker een week vakantie
Even geen deadlines en tentamens. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en in die tijd had ik allang dingen kunnen doen die belangrijker waren haha. Soms vind ik het wel fijn om te plannen, maar dan is het nog vrij simpel allemaal, niet echt strak met tijden enz 
Wel goed dat jullie zo vroeg beginnen met teksten leren. Wij hadden dat niet, dus ik deed altijd maar een poging tot Griekse tekst en Nederlandse tekst naast elkaar.. En dan herkenbare stukken onderstrepen in Grieks en Nederlands.
Ga je Grieks laten vallen of niet? Zo niet: begin vast met woordjes en grammatica leren.. Ik had zo'n spijt dat ik dat niet had gedaan met het examen.
Ik heb geen idee hoe ik het nu écht moet gaan leren, al helpt bijles wel heel erg.
Maar uiteindelijk vond ik Grieks wel leuker vanwege het alfabet en de onderwerpen. Het heeft mij 1 groot voordeel opgeleverd: verkeersborden kunnen lezen in Griekenland 
Maar toch wiskunde B gekozen én examen gehaald met een 5 afgerond. (oke 4.5 was het
)
Vandaag tot 9e op school terwijl ik 7e had.

Maar goed, als ik het alleen doe lukt het helaas minder goed. 
Ghostattack schreef:CCCCC, dat heb ik ook.. Eigenlijk heb ik altijd wel een spijt gevoel. Vooral op een tentamen als je een vraag krijgt die je had kunnen weten. "Had ik maar beter geleerd"En het gekke is, ik leer er niet van. Het gebeurt me gewoon elke keer weer, ook al weet ik dat ik spijt ga krijgen.
Deetjeeuh schreef:Helemaal waar!
"Volgende keer begin ik echt op tijd" ---> spijt van mijn pww.
"Morgen ga ik op tijd slapen" ---> 's ochtends/overdag moe/niet uit bed kunnen komen.
"Had ik nu maar in de les opgelet" ---> eind v.h hoofdstuk erachter komen dat je niets snapt.
Zucht.