Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iets met weinig EC gehaald deze periode.... hihi ben benieuwd.
Myrthee_ schreef:Tuurlijk Mellanie!
Ik had vandaag geen zin om vroeg op te staan, en al helemaal niet naar mijn enige les van de dag te gaan. Ga niet langer reizen dan op school zitten.
Dus heb van 2 tot 5 bij m'n paard rond gelopen. Want dat is nuttiger dan een lesuur school
(al is het maken van die playlists dan bijna weer uitstelgedrag...
)
FristiLover schreef:Wat ook werkt totaal niet werkt is dat wij op school iPad onderwijs hebben, de afleiding is dus ook ontzettend groot... Heb met mezelf afgesproken dat ik vanmiddag nog voor springles ga beginnen aan Duitse woordjes (morgen SO), en na de springles grammatica. Nu me er nog aan houden
marley93 schreef:Zo, ik heb voor vandaag een (niet heel erg lang, maar realistisch genoeg) to-do lijstje gemaakt wat af moet komen. Heb een vrije dag vandaag, dus het moet gaan lukken van mezelf.
Wat ik trouwens tegenkwam op Tumblr: http://dumblecroft.tumblr.com/post/1126 ... swarhammer
Misschien handig voor mensen die graag werken met muziek op de achtergrond.(al is het maken van die playlists dan bijna weer uitstelgedrag...
)
FristiLover schreef:Wat ook werkt totaal niet werkt is dat wij op school iPad onderwijs hebben, de afleiding is dus ook ontzettend groot... Heb met mezelf afgesproken dat ik vanmiddag nog voor springles ga beginnen aan Duitse woordjes (morgen SO), en na de springles grammatica. Nu me er nog aan houden

marley93 schreef:Zo, ik heb voor vandaag een (niet heel erg lang, maar realistisch genoeg) to-do lijstje gemaakt wat af moet komen. Heb een vrije dag vandaag, dus het moet gaan lukken van mezelf.
Wat ik trouwens tegenkwam op Tumblr: http://dumblecroft.tumblr.com/post/1126 ... swarhammer
Misschien handig voor mensen die graag werken met muziek op de achtergrond.(al is het maken van die playlists dan bijna weer uitstelgedrag...
)
Myrthee_ schreef:FristiLover schreef:Wat ook werkt totaal niet werkt is dat wij op school iPad onderwijs hebben, de afleiding is dus ook ontzettend groot... Heb met mezelf afgesproken dat ik vanmiddag nog voor springles ga beginnen aan Duitse woordjes (morgen SO), en na de springles grammatica. Nu me er nog aan houden
Ik ken dat probleem. Doe op school alles met m'n laptop.. wat resulteert in o.a. dit bericht
Oeps

terwijl ze als ik het niet maakte altijd geloofde dat ik het wel had gemaakt
snappen jullie het nog?
_bokworst schreef:Nou ik ben nu wel een beetje pissed-off.. Heb ik een keer serieus tijd gestoken in het maken van mijn wiskunde huiswerk, normaal schreef ik t vaak over van de antwoorden, gelooft de lerares niet dat ik het heb gemaaktterwijl ze als ik het niet maakte altijd geloofde dat ik het wel had gemaakt
snappen jullie het nog?