Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sannens schreef:Wannabeanky schreef:Ze hadden 120 mensen uitgenodigd voor de tweede ronde, 60 maastricht studenten en 60 niet-maastricht studenten. Voor beide groepen hebben ze 25 plaatsen. Dus 25 plaatsen voor 60 mensen. Kleine 50% kans dus
Volgens mij klopt dit niet helemaal hoor... De verdeling van de 120 is echt geen 60/60. Ik weet bijna zeker dat er meer Maastrichtenaren meedoen.
Op de site van de AKO staat dat er maximaal 25 plaatsen zijn gereserveerd. Dit betekent dat er meer Maastrichtenaren toegelaten kunnen worden dan dat, maar dat het er sowieso 25 zijn. Zo moet je het zien denk ik.
Ik wil je niet onzeker maken ofzo hoor! Ik duim heel hard voor je.
Al mijn vriendinnetjes zijn nu ook druk bezig met die selectie dus ik krijg er veel van te horen.
Wannabeanky schreef:Ja dat zou ook kunnen, maar leek me eerlijker als het gewoon zo verdeeld zou zijn. In ieder geval 120 mensen en 60 plaatsen haha. Tsja ik kan toch niet meer doen dan gewoon afwachten...
Sannens schreef:Lauraennala schreef:Wel bijzonder dat ze onderscheid maken tussen wel of geen Maastrichtenaar..
Jep, opzich wel. Ze geven hun eigen studenten minstens de helft van de plekken omdat het volgens mij het beste aansluit.
Dus wij hebben in principe nergens dat "voordeel". Zenuwachtig!! Houd wel al een beetje rekening met het doem-scenario, maar hoop nou toch eens op goed nieuws! Wannabeanky schreef:Snap ik ook wel. Het is alleen jammer dat andere uni's (zoals de mijne) dat niet doenDus wij hebben in principe nergens dat "voordeel". Zenuwachtig!! Houd wel al een beetje rekening met het doem-scenario, maar hoop nou toch eens op goed nieuws!
Lauraennala schreef:Dat is een behoorlijk eind van huis! Je bent direct op kamers gegaan? Hoe bevalt het je allemaal?
Alle hoop op Maastricht nu? 
Vannacht nog real time gereanimeerd.
Op een pop, en was zo super zenuwachtig.