Zoals het er nu voorstaat gaan er pas op z´n vroegst in 2016 weer normale (als is agent/hoofdagent functies) open. Of dat nu eerder gaat gebeuren door het vertrek van Opstelten is nog maar de vraag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Flowq schreef:Op z'n vroegst 2016 ben ik zeker van op de hoogte, de vraag is of ze dan ook daadwerkelijk komen. Vorig jaar april vertelde ze mij op de academie namelijk ook al dat begin 2015 nieuwe vacatures zouden komen.
Dus ik wacht rustig af, en begin het nieuwe schooljaar met een andere opleiding, die ik (wanneer de vacatures niet in het eerste jaar komen) toch eerst ga afmaken.
XiiaaooNaa schreef:Flowq schreef:Op z'n vroegst 2016 ben ik zeker van op de hoogte, de vraag is of ze dan ook daadwerkelijk komen. Vorig jaar april vertelde ze mij op de academie namelijk ook al dat begin 2015 nieuwe vacatures zouden komen.
Dus ik wacht rustig af, en begin het nieuwe schooljaar met een andere opleiding, die ik (wanneer de vacatures niet in het eerste jaar komen) toch eerst ga afmaken.
Vacatures wel dit jaar, maar niet voor de hogere functies.
Die komen volgend jaar pas
Melissa schreef:Houdt er wel rekening mee dat het vrij lastig is om na surveillant verder te gaan voor agent of hoofdagent. Je kan het beste zo hoog mogelijk instromen op het niveau wat je zelf het beste kan.
. Ik ben een doorstromer en ik kon vrij snel al doorstromen. Ligt er maar net aan hoeveel plekken je korps in koopt. Maar met de nieuwe organisatie ben ik heel erg benieuwd hoelang de rang surveillant nog gaat bestaan. 
Joaltijd schreef:Ik heb laatst trouwens een dag meegelopen met de politie. Dat was gaaf! Maar ook vele verhalen gehoord van minder leuke situaties (ongelukken met dodelijke afloop, overleden personen, mishandeling..) maar desondanks lijkt me het politiewerk erg leuk!
Politie moet stap vooruit zetten waar anderen juist een stap terug willen doen
Marlou_ schreef:Welkom!

RoodZonnetje schreef:Joaltijd schreef:Ik heb laatst trouwens een dag meegelopen met de politie. Dat was gaaf! Maar ook vele verhalen gehoord van minder leuke situaties (ongelukken met dodelijke afloop, overleden personen, mishandeling..) maar desondanks lijkt me het politiewerk erg leuk!
Da's wel de essentie van politiewerk hèPolitie moet stap vooruit zetten waar anderen juist een stap terug willen doen
dat weet ik heel goed!
) en daarna direct bij de politie gesolliciteerd. Maar goed inmiddels ben ik bijna afgestudeerd docent Spaans en ik wil inderdaad nog steeds bij de politie als er weer vacatures vrij komen