Hallo Jumbo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xJikke

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:55

Helaas nog niks gehoord op mijn sollicitatie, dus vandaag maar even bellen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 11:57

Spannend!
Mijn Jumbo is nog wel eens een beetje chaotisch, dus die van jiu misschien ook wel :). Komt wel goed :)
Deze week werk ik echt vet veel :)
Heel erg fijn :D

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:58

Fijn! Ja, zou kunnen inderdaad. Je komt gewoon in zo'n map terecht. Hoe gaat het nu met werken?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 12:05

Heel goed gelukkig :)
Ik heb er erg veel plezier in :)
Gemiddeld werk ik nu zo'n 9 uur in de week. Ofja deze week 15 uur haha

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 12:44

Lekker zeg!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 12:50

Ja zeker :)
En zeker omdat ik zo goedkoop ben haha. Kan ik lekker veel uren maken :D. Al vind ik dat ik wel aardig wat verdien hoor :D

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 13:30

Ik word vanmiddag of morgen gebeld voor een gesprek. Ze vonden het volgens mij wel jammer dat ik volgende week geen vakantie heb en dat ik in juni al 18 word, maar we gaan het zien. Ik hoop dat ik aangenomen word. :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 13:33

Ah ja dat snap ik wel, maar komt vast goed :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 16:43

De Jumbo organiseert een sport dag :')

Nee dus hahaha
Ik ben geen sporter hahaha

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:58

Tot hoelaat kunnen jullie gebeld worden als jullie in de avond reserve staan (voor kassa)

Ik dacht dat bij ons de afspraak was van 2 tot 4, maar ik werd gisteren om 14:40 gebeld en belde 15:00 terug, maar toen had de verantwoordelijke al iemand anders geregeld omdat ze niet wisten of ik zou komen of niet, terwijl ik tot 4 uur de tijd heb om te bellen en om 5 uur pas mag beginnen als je in de avond reserve staat.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:06

Volgens mij is dat hier tot een uur of 12 geloof ik.
Aangezien jij als werknemer je voor half 9 / half 10 moet ziek melden.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:17

Helaas nog steeds niet gebeld voor een gesprek. Ik wacht maar af, ze waren er in ieder geval mee bezig. :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:23

Werecat schreef:
Tot hoelaat kunnen jullie gebeld worden als jullie in de avond reserve staan (voor kassa)

Ik dacht dat bij ons de afspraak was van 2 tot 4, maar ik werd gisteren om 14:40 gebeld en belde 15:00 terug, maar toen had de verantwoordelijke al iemand anders geregeld omdat ze niet wisten of ik zou komen of niet, terwijl ik tot 4 uur de tijd heb om te bellen en om 5 uur pas mag beginnen als je in de avond reserve staat.

Bij ons is daar geen regeling voor. Als er te weinig caissières zijn dan bellen ze gewoon mensen van de lijst. Kan zowel 's ochtends, 's middags als aan het begin van de avond nog zijn. Ligt eraan wanneer het nodig is. Bij ons is er geen regeling dat je reserve staat. Heb ook vaak gehad dat ik half uurtje nadat ze belden terugbelden en dat ze dan al iemand anders geregeld hebben. Want het komt vaak voor dat mensen pas heel laat (of helemaal niet) terugbellen dus als het nood is, kunnen ze het zich niet permitteren om te gaan wachten tot een persoon terugbelt. Dan gaan ze dus alvast anderen bellen die misschien wel meteen opnemen en kunnen werken.
Nu word ik niet meer gebeld, omdat ik doordeweeks meestal niet kan (door studie in andere stad) en in het weekend nu ook andere plannen heb buiten de paar uurtjes bij jumbo, maar eerst werd ik wel soms gebeld. Zelfs een keer nog om 7 uur 's avonds, of ik nog 2 uurtjes kon komen werken omdat ze te weinig personeel hadden door ziekte of niet komen opdagen.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:10

Hier is het ook zoals 1234 zegt, geen regeling maar we worden gewoon gebeld met of we kunnen werken.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:26

Volgens mij was er bij ons ook geen regeling, meestal werd DKW omgeroepen om kassa bij te nemen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:15

DKW ( en andere afdelingen) werd bij ons soms helemaal gek als ze zovaak bij moesten bij de kassa :')
We roepen hen alleen bij als het kortdurende drukte is of als er op dat moment nog geen extra caissière aanwezig is xD (duurt natuurlijk altijd even tot iemand bij jumbo is als ie gebeld wordt)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:42

1234 schreef:
DKW ( en andere afdelingen) werd bij ons soms helemaal gek als ze zovaak bij moesten bij de kassa :')
We roepen hen alleen bij als het kortdurende drukte is of als er op dat moment nog geen extra caissière aanwezig is xD (duurt natuurlijk altijd even tot iemand bij jumbo is als ie gebeld wordt)

Bij ons ook, maar ja :')
Wij hadden avonden waarop iemand van DKW meer dan een uur achter de kassa zat in totaal. En dan gaat het steeds maar om een kwartier bijvoorbeeld, maar hij moest ook nog heen en weer lopen. En vervolgens te horen krijgen dat je vracht er niet op tijd in zit...

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 21:55

Volgensmij is er bij ons ook geen regeling haha. Werd gister gebeld om 5 uur of ik OK half 6 kon beginnen ipv 6 :')
Ja hoor :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:44

Vandaag was dr weer een Chinees die probeerde toch nog een pak babyvoeding te krijgen :')
Mijn god hé, zo irritant. De regel is gewoon 1 pak per klant per dag, hij was al bij de kassa geweest en kwam daarna met nog een pak bij de servicebalie, maar daar trapte ik niet in. Dus ik zei dat hij al een had gekocht en dus niet meer mocht kopen, en hij maar doordrammen in super slecht Nederlands :') ('één! Oké!' En dan zo'n beweging maken dat hij dat pak mee zou nemen, half smekend)
later wilde hij soort van omkopen door te zeggen 'Je bent mooi!'. _O- Wat natuurlijk ook niet werkte :') Denk dat ie dat van z'n vrienden geleerd had als omkoop-truc ofzo.
ik vind dat soort mensen strontirritant haha. Hij heeft het later maar opgegeven.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:49

Bij ons is de regel dat je maar 1 pak per persoon mag halen, per transactie. Dat wil dus zeggen dat ze een half uur later weer terug kunnen komen om nog een pak te halen. Het is bij ons altijd best druk, en dan is het moeilijk om te controleren of een klant al een keer langs is geweest voor een pak babyvoeding.

Misschien komt die regel bij ons ooit nog wel. Sommige vestigingen verkopen ook nog alleen maar Nutrilon bij klanten die alleen aankopen van minimaal 10 tot 25 euro aan andere boodschappen doen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:01

Ohhhh.... Babyvoeding spreek me er niet van... Vind het zo lachwekkend dat ze denken dat we ze niet doorhebben.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:06

Werecat schreef:
Bij ons is de regel dat je maar 1 pak per persoon mag halen, per transactie. Dat wil dus zeggen dat ze een half uur later weer terug kunnen komen om nog een pak te halen. Het is bij ons altijd best druk, en dan is het moeilijk om te controleren of een klant al een keer langs is geweest voor een pak babyvoeding.

Misschien komt die regel bij ons ooit nog wel. Sommige vestigingen verkopen ook nog alleen maar Nutrilon bij klanten die alleen aankopen van minimaal 10 tot 25 euro aan andere boodschappen doen.

Was bij ons eerst ook maar dan werden de schappen alsnog leeggekocht. Eerst was het 2 verpakkingen per transactie. Maar nu is dat verminderd naar 1.
Nu hadden we het door omdat het niet mega druk was en een andere caissière het ook gezien had.
Soms is het niet te controleren indd, maar als we het wel doorhebben geven we het niet mee.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 19:54

Babyvoeding nog niet echt een probleem geweest bij mij hier.

Hebben jullie ook een beveiliger?
Wel fijn hoor zo'n kast haha. Geeft een veilig gevoel, en t is ook nog eens een leuke vent haha.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:31

ik hoorde indd trouwens ook van mijn moeder net dat bij sommige vestigingen je een bepaald bedrag aan boodschappen moet hebben voordat je babyvoeding mag kopen.

Wij hebben ook een beveiliger ja. Maar is niet altijd dezelfde.
Hadden wel hele aardige beveiligers gehad xD Ook een tijdje eentje die telkens bij onze kassa's ging hangen :')
Die was later ook ontslagen :') Die zat alleen maar bij ons te hangen en contact te zoeken.
Maar ze komen bij ons vaak pas vanaf een bepaald tijd. 's middags bijvoorbeeld, en altijd 's avonds.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 21:34

Ja wij hebben er ook meerdere, heb er nu al 3 verschillende gezien haha
Allemaal erg aardig haha. Verbaast me soms wel wat voor verhalen die beveiliger verteld! Echt schokkend soms..