Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Komt wel goed 

. Al vind ik dat ik wel aardig wat verdien hoor

Werecat schreef:Tot hoelaat kunnen jullie gebeld worden als jullie in de avond reserve staan (voor kassa)
Ik dacht dat bij ons de afspraak was van 2 tot 4, maar ik werd gisteren om 14:40 gebeld en belde 15:00 terug, maar toen had de verantwoordelijke al iemand anders geregeld omdat ze niet wisten of ik zou komen of niet, terwijl ik tot 4 uur de tijd heb om te bellen en om 5 uur pas mag beginnen als je in de avond reserve staat.

1234 schreef:DKW ( en andere afdelingen) werd bij ons soms helemaal gek als ze zovaak bij moesten bij de kassa
We roepen hen alleen bij als het kortdurende drukte is of als er op dat moment nog geen extra caissière aanwezig is xD (duurt natuurlijk altijd even tot iemand bij jumbo is als ie gebeld wordt)

('één! Oké!' En dan zo'n beweging maken dat hij dat pak mee zou nemen, half smekend)
Wat natuurlijk ook niet werkte
Denk dat ie dat van z'n vrienden geleerd had als omkoop-truc ofzo. 
Werecat schreef:Bij ons is de regel dat je maar 1 pak per persoon mag halen, per transactie. Dat wil dus zeggen dat ze een half uur later weer terug kunnen komen om nog een pak te halen. Het is bij ons altijd best druk, en dan is het moeilijk om te controleren of een klant al een keer langs is geweest voor een pak babyvoeding.
Misschien komt die regel bij ons ooit nog wel. Sommige vestigingen verkopen ook nog alleen maar Nutrilon bij klanten die alleen aankopen van minimaal 10 tot 25 euro aan andere boodschappen doen.

Die zat alleen maar bij ons te hangen en contact te zoeken.