Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Cowgirl schreef:Leuk dat je er zo fanatiek mee bezig bent Renata, wil je in de toekomst ook naar Zweden? Of leer je Zweeds puur voor de lol en omdat je het zo mooi vind?
In een topic voor studenten in het buitenland zaten destijds wel wat Bokkers die in Zweden studeerden/woonden, misschien kun je daar iemand vinden?
. Mijn doel was Pippi Langkous in het Zweeds kunnen lezen maar inmiddels kan ik ook boeken voor volwassenen en kranten lezen
. Cookies schreef:Ik heb een jaar in Zweden gewoont en heb daar ook de Zweedse taal geleerd. Erg handig als je dan met een Noor thuis komt. Kun je weer opnieuw beginnen. Gelukkig lijkt het wel wat op elkaar. Alleen gooi ik er af en toe nog wel eens een Zweeds woord tussendoor nu. Ik spreek Svorsk. (Svensk, Norsk)
Nu nog die woordenschat uitbreiden, hihi.
Cookies schreef:Gebarentaal lijkt me ook erg intressant om te leren. Leuk. Waarom doe je het?
loveshadow schreef:Wat leuk, bridgetF! Hoe leer je dat?
. Ik wil dus aankomend jaar naast het werken mijn Engels verbeteren en ben aan het kijken bij de LOI voor een cursus
. Daarna wil ik nog naar de Universiteit.
. Iemand nog tips qua cursussen? Wil het graag thuis kunnen doen, aangezien ik daarnaast wil gaan werken.