Adamootje schreef:Fijn dat je een gesprek hebt gehad met je supervisor en dat je nu weet wat je moet verbeteren. Hopelijk haal je de deadline! Succes met schrijven in ieder geval.
Ik heb weer eens gezeik met stages. Ik kan mijn uren niet volmaken bij degene waar ik eerst stage zou lopen. Nu krijg ik een ander, maar daar is onderling niet over gesproken dus deze vrouw kent mij niet. Zij weet niet eens dat ik eigenlijk al aangenomen ben en ik weet nog niet eens of ze er wel akkoord mee gaat dat ik bij haar stage kom lopen. Wat een gedoe zeg.
Fijn is dat hé, dat eeuwige gedoe. Communicatie is overal ver te zoeken!
Judith_ schreef:@ Vjestagirl, klinkt als een positief en met name nuttige gesprek? Aanmerkingen komen in eerste instantie niet altijd positief over, maar helpen wel je scriptie/proefschrift e.d. te verbeteren. Een goede supervisor geeft veel feedback, vind ik fijn tenminste.

Waar gaat je scriptie eigenlijk over?
Ik heb liever een docent die mijn werk vol met rode strepen en blauwe kringen zet dan eentje die dat niet doet. Het eerste betekend namelijk dat ik blijkbaar verkeerd denk, maar wel denk. Das beter dan zo'n leeg velletje terug krijgen omdat je alleen maar onzin uitkraamt.
Mijn afstudeer onderzoek is voor St. Patrick's Cathedral in Dublin en gaat over de ervaring die ze hun bezoekers bieden. Of eigenlijk: hoe ze die niet bieden en dat wel moeten gaan doen
.
iloveiwan schreef:Ik hoop ook dit jaar af te studeren als interieur adviseur

Op dit moment loop ik stage in Milaan...
Dat klinkt errug vervelend, wat doe je daar?