Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gittekit schreef:Biologie vind ik ook altijd wel leuk ja! Ik heb deze week het eerste cliënt contact gehad op stage. Geef een cursus samen met een seksuologe aan cliënten met een ASS stoornis. Echt heel erg leuk, heb echt genoten.
Heb ook mijn thesis onderwerp te horen gekregen vandaag: Zelfdeterminatie theorie bij mensen met een verstandelijke beperking.
Vind zelf die doelgroep erg interessant en leuk om mee te werken, dus ben blij dat ik mijn eerste keuze heb gekregen ook.
Ook meteen wel een bijzonder onderwerp om voor het eerst mee te lopen, seksualiteit. Maar het spannende van voor het eerst met echte cliënten werken was er na 5 minuutjes wel vanaf. Gittekit schreef:Loop nu net twee weken stage, verder wat betreft cliënt contact alleen nog mee gekeken bij de testafnames. Over 1,5 week ga ik zelf voor het eerst tests afnemen. Dus die cursus was wel even echt heel eng van te voren, maar gelukkig heel goed begeleid. Kreeg ook complimenten dat ze vond dat ik zo leuk mee deed, dus dat is wel heel tof dan. Komende week mag ik zelf ook al dingen voorbereiden en gaan vertellen tijdens de cursus.Ook meteen wel een bijzonder onderwerp om voor het eerst mee te lopen, seksualiteit. Maar het spannende van voor het eerst met echte cliënten werken was er na 5 minuutjes wel vanaf.
Maar ben inmiddels druk met mijn C rijbewijs dus ben het helemaal vergeten te melden.
die had ik samen besteld.
dus das de volgende maar vanaf volgende Week pas. 
Alleen dan iets minder complex en wat meer in Jip en Janneke taal. Maar voor mij maakte dit boek Gleitman net wat beter te begrijpen.
Voel je niet verplicht.