Isa schreef:xNK schreef:Ik ook![]()
![]()
En ik heb 3 eigen pony's, een paard en tijdelijk een shetlander
Huh?
Wist je niet hea

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wel leuk, maaaar waarom?
) ook bij jullie thuis?
war komt ze daarna te staan?

Scheikunde zelfs iets omhoog gehaald en met godsdienst van een 6,2 naar een 6,8!
anne182 schreef:Ik meld me hier ook maar even, ik ben Anne en ben 15 jaar. Doe volgend jaar 5tto met een EM profiel met wiskunde A, aardrijkskunde en M&O. Ik had in het begin van dit jaar wat opstartprobleempjes maar ben verder zonder al te veel problemen over gegaan.
Hebben jullie ook dat je je nog helemaal geen vijfde klasser voelt? Ik keek vroeger altijd zo op naar de hogere klassen en nu voel ik me nog steeds een brugwup af en toe
anne182 schreef:Ik meld me hier ook maar even, ik ben Anne en ben 15 jaar. Doe volgend jaar 5tto met een EM profiel met wiskunde A, aardrijkskunde en M&O. Ik had in het begin van dit jaar wat opstartprobleempjes maar ben verder zonder al te veel problemen over gegaan.
Hebben jullie ook dat je je nog helemaal geen vijfde klasser voelt? Ik keek vroeger altijd zo op naar de hogere klassen en nu voel ik me nog steeds een brugwup af en toe

ZeSteigert schreef:anne182 schreef:Ik meld me hier ook maar even, ik ben Anne en ben 15 jaar. Doe volgend jaar 5tto met een EM profiel met wiskunde A, aardrijkskunde en M&O. Ik had in het begin van dit jaar wat opstartprobleempjes maar ben verder zonder al te veel problemen over gegaan.
Ja heel erg haha.ik ben ook nog eens maar 160 dus sommige van die kinders zijn nog groter dan ik haha. In de 1e dacht ik altijd dat je niks meer van je onderbouw jaren zou weten als je in de 5e zou zitten hahaha
lina1998 schreef:ik heb vorige week woensdag al mijn boeken ingeleverd, vandaag mijn rapport opgehaald en in de tussentijd lekker vrij![]()
Ik ben trouwens nogal dekjes verslaafd, en laat er nou net nu ik geen geld heb 21% korting zijn bij EJ en 20 bij divoza

Mijn profiel lijkt heel erg op jouw profiel, maar ik heb geen AK, maar Kubv.
Sonjaaa schreef:lina1998 schreef:ik heb vorige week woensdag al mijn boeken ingeleverd, vandaag mijn rapport opgehaald en in de tussentijd lekker vrij![]()
Ik ben trouwens nogal dekjes verslaafd, en laat er nou net nu ik geen geld heb 21% korting zijn bij EJ en 20 bij divoza
Precies hetzelfde hier, ben trouwens wel alles verslaafd, je heb nooit genoeg spullen voor je paard
)dus als die in de aanbieding zijn kan ik me meestal nog wel inhouden, maar hoofdstellen daar heb ik er echt 6 van nodig
Maar we zijn gewoon ruim over de helft van onze VWO-carrière. 

Emma_V schreef:Kaus schreef:Bij ons bestaat er geen TTO in bovenbouw. Dan ga je gewoon verder met IB als je wilt.
Veel mensen in mijn klas stoppen met IB omdat ze het te moeilijk vinden, ik vind het juist super saai en te makkelijk
Bij ons is juist iedereen IB gaan doen na 3 jaar tto

)