Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

femmiel schreef:Iemand hier die als tweede jaars MBO verpleegkunde niveau 4 stageloopt/liep in het ziekenhuis? Moet voor volgend schooljaar al mijn stage keuzes aangeven en omdat ik dit jaar (eerste jaar) een stageplek had die eigenlijk niets met basiszorg te maken had wil ik nu wel erg graag AGZ gaan doen volgend jaar.
Vroeg me af of het als tweede jaars niet te zwaar is in het ziekenhuis? en of je 'nuttig' bent omdat we dan natuurlijk alleen basiszorg hebben gehad in principe. Alvast bedankt!
Klarinda schreef:femmiel schreef:Iemand hier die als tweede jaars MBO verpleegkunde niveau 4 stageloopt/liep in het ziekenhuis? Moet voor volgend schooljaar al mijn stage keuzes aangeven en omdat ik dit jaar (eerste jaar) een stageplek had die eigenlijk niets met basiszorg te maken had wil ik nu wel erg graag AGZ gaan doen volgend jaar.
Vroeg me af of het als tweede jaars niet te zwaar is in het ziekenhuis? en of je 'nuttig' bent omdat we dan natuurlijk alleen basiszorg hebben gehad in principe. Alvast bedankt!
Ik zit in eerste jaar, en moet ook stage opgeven voor volgend jaar, maar ik mag niet in het ziekenhuis!
Dat mogen wij pas in het derde jaar!

Marjo89 schreef:Wat is de reden van je switch ?
Wel heel veel succes !!
Ik heb nog steeds niks gehoord

Dus veel zin in volgend jaar!