Had best een macbook gewild, maar dat geld was er gewoon niet.
Al zit ik wel dagelijks te vloeken vanwege windows 8.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn mac is al vier jaar oud en loopt nog net zo snel als in het begin
heb voor 80 euro een nieuwe moeten kopen en ik moest het verder maar lekker uitzoeken in groningen -.-' wat een service
ik had mijn laptop op mijn kamer liggen ( toen was hij nog heel ) ik ben gaan eten. Heb daarna mijn laptop van boven gehaald en ben ik beneden gaan zitten en spontaan zat er een barst in. Apple zegt dat het door temperatuur verschil kan komen... maar dat moet toch helemaal niet mogen gebeuren?
Hij is zelf Windows reperateur.
kan er echt niet meer mee omgaan.
FR_Foto schreef:hooi,
ik ben femke en ik ben 16 jaar en zit in klas 3 van het vmbo
ik wil na de middelbare school MBO opleiding doen grafisch vormgever aan het cibap of het deltion in zwolle
.
8nnemiek schreef:Die van mij is nooit echt traag geweest, maar ik heb er wel inderdaad een tijdje geleden wat geheugen bij gestopt; van 4 gig naar 10 gig. Eigenlijk vooral zodat ik meer programma's tegelijk open kan laten. Ik heb meestal photoshop, illustrator, indesign, firefox en nog wat kleinere programma's open en dat doet ie met twee vingers in z'n neus
Heb nog 2 DDR slots over dus dat komt wel goed
Courses schreef:Gydja, vanwaar een fotografie opleiding?
Ik loop al sinds klein kind met een cameratje in mijn hand en ik ben dol op mooie foto's. Als ik op mijn laptop zit zoek ik ook altijd naar foto's, als ik een camera tot mijn beschikking heb zit ik buiten om foto's te maken. Ik denk dat je met deze opleiding goed kunt combineren als je ook kunt fotograferen. Als iemand bijv. een website wil hebben en hij wil er foto's op hebben van zijn bedrijf dan kan ik ook de foto's maken. Ik weet zo ook wat ik heb/krijg en ik kan maken wat ik dan in mijn gedachten heb. Als je foto's aangeleverd krijgt is dat toch wel iets anders. Maar ik ben gewoon dol op fotografie en ik zou dol graag meer willen leren
Ik heb ook gedacht aan ICT op het HBO maar dan meer richting het coderen. Alleen ik ben niet echt een persoon die makkelijk die codes enzo leert, ik ben niet zo goed in droge stof. Dus ik denk dat ik dat zelf ga uitzoeken en cursussen ga volgen.