Diertjec schreef:Ik zou sowieso het gaan doen; once in a lifetim, yolo en dat soort dingen. Weet je hoe gaaf, en hoe goed voor je CV.
Wat betreft paard, lastig issue, maar als je iemand hebt die je volledig vertrouwd wat betreft je paarden, zou ik gewoon gaan.

aan de andere kant, HOE VET IS DIT! als er veel voordelen aanzitten zou ik me neit te druk maken over je paarden en relatie. als de relatie echt top is , en je hebt gewoon internet om te skypen, laat je je toch niet tegen houden omdat je vriend anders misschien wel bij je weg gaat? je bent toch niet afhankelijk? misschien ga je wel niet, en besluit ie alsnog om het uit te maken. (vast niet, maar om maar aan te geven dat het zomaar zou kunnen) Ik zou echt goed dingen tegen elkaar afwegen. maar dat 'als als' moet je helemaal niet doen. niks is zeker, ook niet als je in nl blijft.
) situatie is idd half jaar licht, half jaar donker. Het eiland is klein en rotsig (en veel regen en/of sneeuw). Vrije tijd intereseert me eerlijk gezegd niet echt, je kan daar toch nergens naartoe, dan werk ik liever
Ondertussen ook gesolliciteerd voor een job op een schip (Noordzee) en nog eentje op Afrikaanse cicliden (soort vis), die zijn net wat praktischer zeg maar