Kun je in je broek pissen van het lachen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:Als gesprekken met andere personeelsleden/directie niet helpt, ermee dealen. Het is heel vervelend, maar so be it.
Als je geen les kan geven, maar je bent wel gewoon aardig, dan valt ermee te leven. Maar als je als docent gewoon scheit aan alles hebt, dan mag diegene van mij een eind weg gaan fietsen. Als leerling wordt je ook van school getrapt.
muntdrop schreef:Magrathea schreef:Ik lees echt met open mond dit topic. Kan je niet 100 minuten vooruit zonder plaspauze? Volgens mij ben je dan echt zwaar aan de blaasontsteking. Ik ga misschien eens in de drie uur naar het toilet... Kan prima hoor
Wat een onbegrip. Hoeveel drink je dan? Vroeger dronk ik veels te weinig, toen hoefde ik ook nooit naar de wc nee. En misschien heeft ze inderdaad gewoon een kleinere blaas of toch een probleem. Als je zwaar aan de blaas ontsteking zit hou je die 50 minuten niet eens vol hoor. 100 minuten is bijna 2 uur he.
(dan moet je trouwens naar de dokter, niet gewoon heel vaak naar de wc)(zeker als het vaak gebeurt)
tenzij je heel erg veel drinkt (voor je lengte) natuurlijk. Resistance schreef:Tieneke schreef:Als gesprekken met andere personeelsleden/directie niet helpt, ermee dealen. Het is heel vervelend, maar so be it.
Ermee dealen betekent vaak niets leren van de betreffende docent. Omdat die docent een eikel is die geen les kan geven, moeten wij maar gewoon braaf blijven zitten, en vervolgens slechte cijfers halen? Ik dacht het ff nietAls je geen les kan geven, maar je bent wel gewoon aardig, dan valt ermee te leven. Maar als je als docent gewoon scheit aan alles hebt, dan mag diegene van mij een eind weg gaan fietsen. Als leerling wordt je ook van school getrapt.
!
Resistance schreef:Ooit nagedacht waarom leerlingen een leerkracht doen huilen? Als het een goede leerkracht is die gewoon orde kan houden, gebeurt dat niet.
En de lol was er wel af toen ik kon vertellen dat ik zwanger was, zoals een leerling zei 'Alle zwangere vrouwen doen een beetje raar, mijn tante jankt ook alles bij elkaar
' . De lol was er helemaal af toen ik een aanvaring kreeg met een bepaalde leerlinge (waarbij de klas nota bene zei tegen die leerlinge dat ze moest nokken!
), ik bloed begon te verliezen en vervolgens de rest van het schooljaar thuis kon blijven plat in bed
muntdrop schreef:Magrathea, volgensmij kun je op basis van die feiten niet zeggen dat je plas niet 2 uur kunnen ophoudem abnormaal is. Misschien gaat ts daarna pas weer na 5 uur ofzo naar de wc? Ik drink vaak grote hoeveelheden in 1 keer omdat ik anders niet genoeg binnenkrijg en dan hou ik het inderdaad geen 2 uur op nee.
En misschien zit ts wel net boven de gemiddelde mens of heeft ze snel aandrang. Is daar geen begrip voor op te brengen? Niet iedereen past mooi binnen gemiddeldes.
Nadat ik een blaasontsteking heb gehad van het te vele ophouden, liep ik gewoon de les uit als ik écht moest, deed de moeite niet meer om het te vragen, want het was toch altijd 'nee'. 
ja, dan kan ik dat niet houden tot na de les(sen).tina12345 schreef:Ik zit iedere dag van 08:05 tot 05:00 uur op school. Ik heb eerst drie uur les voor ik pauze heb en vaak moet ik dan tussen het tweede en het derde uur naar het toilet. Nu heb ik vaak het eerste uur les, en de twee andere uren voor de pauze dezelfde les (dus bijvoorbeeld eerste uur bio en de twee uur daarna nederlands).
Ik vraag dus vaak al heb ik mijn werk af in de les of ik even naar het toilet mag, maar (bijna) altijd wordt er nee fezegd. Het wordt dan vaak zo erg dat ik me niet meer kan concentreren.
Ik heb een keer gehad dat ik het bijna niet kon ophouden (klinkt misschien raar) en ik begon toen echt te denken dat het op een dag zover zou komen dat ik het écht niet meer op zou kunnne houden. Het idee dat iemand anders voor mij bepaalt wanneer ik wel of niet naar het toilet mag maakt me eerlijk gezegd best wel boos, vooral omdat ik het alleen vraag als ik écht moet en al mijn werk af heb.
Ik heb al een paar keer een briefje van mijn moeder meegehad dat ik 's ochtends en 's avonds al niets meer drink maar dat ik toch echt moet, helaas zeggen ze dat dat niet uit maakt en als hun niet willen dat ik de les verlaat, ik daar maar naar moet luisteren.
Nu vroeg ik me dus af of de leraar dit wel voor mij mag beslissen. Ze begrijpen niet dat het iedere dag weer kantje boord is en ik heel bang ben om midden in de klas vernederd te worden.
Ik heb me trouwens voorgenomen om de volgende keer gewoon te gaan, het kan niet goed voor je zijn om het iedere dag weer op te houden tot het pijn doet.
Snap dat het vervelend kan zijn, maar je doet er zo weinig aan. Dan moet je roeien met de riemen die je hebt, en ga je tussendoor gewoon voor de zekerheid. Zo moeilijk is dat toch niet? Heb het op mijn basisschool en middelbare school ook gehad hoor, dat ik niet mocht tijdens de les. Op de basisschool kregen we een kaart/ketting mee en mocht er maar 1 tegelijk naar de wc, en op de t VMBO mocht ik helemaal niet tijdens de les, alleen met leswisselingen. Heel simpel, t zijn regels. Hoeveel zeggen er wel niet, ik ga even naar de wc, en gaan vervolgens even staan roken, of komen met wat te eten/drinken terug? En hoe denk je dat t is voor een docent (of mede klasgenoten) als jij tijdens een uitleg opstaat om te gaan plassen? Gewoon met je leswisselingen gaan, dan hoef je niet tijdens de lessen. Snap t probleem verder niet zo, is toch niet zo moeilijk

Resistance schreef:Tieneke schreef:Als gesprekken met andere personeelsleden/directie niet helpt, ermee dealen. Het is heel vervelend, maar so be it.
Ermee dealen betekent vaak niets leren van de betreffende docent. Omdat die docent een eikel is die geen les kan geven, moeten wij maar gewoon braaf blijven zitten, en vervolgens slechte cijfers halen? Ik dacht het ff nietAls je geen les kan geven, maar je bent wel gewoon aardig, dan valt ermee te leven. Maar als je als docent gewoon scheit aan alles hebt, dan mag diegene van mij een eind weg gaan fietsen. Als leerling wordt je ook van school getrapt.
Magrathea schreef:muntdrop schreef:Magrathea, volgensmij kun je op basis van die feiten niet zeggen dat je plas niet 2 uur kunnen ophoudem abnormaal is. Misschien gaat ts daarna pas weer na 5 uur ofzo naar de wc? Ik drink vaak grote hoeveelheden in 1 keer omdat ik anders niet genoeg binnenkrijg en dan hou ik het inderdaad geen 2 uur op nee.
En misschien zit ts wel net boven de gemiddelde mens of heeft ze snel aandrang. Is daar geen begrip voor op te brengen? Niet iedereen past mooi binnen gemiddeldes.
Misschien moet je mijn posts wat beter lezen... Ik zeg dat het niet gezond is, niet dat iemand zich aanstelt. Leuk en aardig dat je blijkbaar geen uur zpnder toiletbezoek kan, maar het is gewoon niet gezond! Dus of de bekkenbodemspieren gaan trainen of een doktersbezoek doen dan...
Wat je zegt over veel drinken gaat on het geval van YS ook niet op trouwens, aangezien ze helemaal niets drinkt voor school.
bulck schreef:japielover schreef:Gewoon gaan.
Ik heb een klasgenoot gehad die niet mocht halver wegen eem blokuur zonder pauze..
Die heeft toen de in een flesje gepiest en gevraagd of mevrouw het flesje voor hem wilde legen..
Sinds dien nooit meer een nee gehad..
Dat is gewoon onrespectvol en brutaal!
Resistance schreef:Haha, ik ken genoeg leraren die de klas geen ruk leren, en waarvan je vervolgens ook niet naar het toilet mag.
). Op mijn vorige school hadden we de gewoonte dat men 1 voor 1 moest gaan, maar voor de docent is dat toch ook storend. Ik laat ze zelf gaan wanneer ze gewoon voor zichzelf aan het werk zijn, en dan eentje tegelijk. Dan loop ik toch door de klas om individuele uitleg te geven, dus als er dan iemand zachtjes opstaat is het niet zo'n probleem. Maar tijdens mijn uitleg wil ik nog geen overbodige vinger in de lucht zien!
TS, je zou bij mij dus ook moeten wachten tot de uitleg is afgelopen.