Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Piekosjj schreef:Wij als studenten wisten het geloof ik pas vorige week woensdag, en nee wij zijn hier ook niet blij mee. Ik woon al 18 jaar lang in Ede en paardlief staat in Wageningen en ik ben dus enorm blij dat m'n studie in Wageningen zit, en het Forum gebouw met de library is gewoon hartstikke top. Nu mag ik dus een uur heen en weer gaan reizen. Gelukkig is het voor mij maar voor een half jaar ivm lange stage, minor & thesis in het 3de en 4de jaar waardoor ik toch niet op school ben, maar alsnog niet fijn.
Snap ook dat 't voor jullie extra vervelend is, omdat jullie nogeneens wisten dat er een verhuizing aan zat te komen, en jullie zitten er maar voor 1 jaartje en kunnen daarna weer weg.
tjaah ben een beetje grr op het moment omdat ik me gewoon op wageningen had verheugd
nu naar 1 of ander klein plekje velp
Haha nee ik snap 't. Het is inderdaad maar een half uurtje, had met m'n wakkere kop vanaf mijn huis gerekend ipv station Ede-Waga, en met de bus daarheen ben je vast wel een half uur kwijt ja, terwijl je er op de fiets in een kleine 10 min bent, scheelt een hoop
Piekosjj schreef:Wageningen is ook een klein plekje hoorHaha nee ik snap 't. Het is inderdaad maar een half uurtje, had met m'n wakkere kop vanaf mijn huis gerekend ipv station Ede-Waga, en met de bus daarheen ben je vast wel een half uur kwijt ja, terwijl je er op de fiets in een kleine 10 min bent, scheelt een hoop
![]()
Oh en wat balen dat Leeuwarden zo dichtbij voor je is! Al - geloof ik - dat die studie toch ook wel weer heel anders is, sowieso natuurlijk Nederlandse studie maar ook de inhoud wel wat. Not sure though, ben daar nooit heen geweest.
En hoezo alles maar voor een jaar als ik vragen mag?
vond het wel chill om eens dichtbij school te wonen
al kan ik wel leven met een half uurtje... even paardgehobbeld en denk dat het reizen en daar blijven wonen ook prima kan. ja heb er dus niet voor gekozen omdat het nederlands is. Piekosjj schreef:Ja maar je kan bijv toch blijven wonen waar je nu woont? Of wil je dan graag in Arnhem of Velp gaan wonen en daar je paard ergens stallen en werk zoeken?
maar misschien wil ik dan wel in arnhem wonen... dichter bij Veluwe
denk dat het afhangt van eventuele stalling. janntjuh schreef:unihorses schreef:weet iemand trouwens hoe druk aid programma is? kan ik mijn 2 paarden waar ik alles zelf bij moet doen voor de aid al verhuizen?
Aid ben je echt hele dagen bezig, ik kreeg het echt niet voor elkaar om uberhaupt naar stal te kunnen gaan
dus denk nou dan kan het ( En is dat alles
)