Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xZiva_ schreef:Liesjeex schreef:in mn etui, en tijdens de les ga ik altijd snap foto's maken met vriendinnen, zo leuk
vind je snapchat ook zo leuk als je een jaartje extra mag doen?
pff snap dit echt niet hoor, hoeveel mensen hun telefoon onder de les gebruiken.
maarja, zal wel aan mij liggen. In 4 vmbo doe je zulke dingen niet meer (al zijn er nog uitzonderingen)
xZiva_ schreef:Liesjeex schreef:in mn etui, en tijdens de les ga ik altijd snap foto's maken met vriendinnen, zo leuk
vind je snapchat ook zo leuk als je een jaartje extra mag doen?
pff snap dit echt niet hoor, hoeveel mensen hun telefoon onder de les gebruiken.
maarja, zal wel aan mij liggen. In 4 vmbo doe je zulke dingen niet meer (al zijn er nog uitzonderingen)

Brainless schreef:EskeGirl schreef:In mijn tas, op stil. Onder de les gebruik ik hem niet, in de pauzes wel.
Vind dat leraren, als voorbeeldfunctie, ook onder lessen geen telefoon mogen gebruiken of zichtbaar op tafel laten liggen.
Hoezo?
Wij mochten bv niet eten onder de les, maar de leraren wel.
Ik drink (ondanks dat ik een voorbeeldfunctie heb) ook een wijntje als mijn kinderen erbij zitten ondanks dat hun voorlopig nog geen druppel alcohol mogen drinken.
Zij mogen ook geen autorijden, en dat doe ik ook als zij erbij inzitten.
Een leraar mag in bepaalde opzichten nu eenmaal meer dan zijn leerlingen.
Magrathea schreef:Wauw, ik schrik hier wel van hoor... "Ik wil het lezen als er een belangrijk berichtje binnenkomt". wat er nou zo verschrikkelijk belangrijk is dat je de hele les op je telefoon moet doorbrengen.

dit doet overigens iedereen. De meeste leraren vinden het wel prima. Zolang je oplet. Of de eerste en laatste 5 minuutjes eventjes op je telefoon. Trouwens in de schoolregels is het wel verboden om je telefoon te gebruiken, buiten de aula.
SachemLover schreef:In men tas, op stiléén keer is ie luid afgegaan
Opzich niet zo erg, maar als jullie weten dat mijn berichtentoon? een bries van een paard is....
Dat ding dat ik had lag dan ook standaard in mijn kluisje, kon er toch helemaal niks mee