Maar in ieder geval bedankt, ga ik weer noteren! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar in ieder geval bedankt, ga ik weer noteren!
.livelovelife schreef:Inter 2, U25 en ga binnenkort dus GP starten.
Mooiste momenten zijn toch wel de Ek's denk ik, meerdere malen een individuele medaille en met het team ook (o.a. goud). En vooral de ervaring die ik samen met mijn toppers heb opgedaan

livelovelife schreef:Bovendien heb ik al aardig wat gedaan om te komen waar ik nu ben, mijn paarden werden nooit voor me ingevlochten en gepoetst, ik moest m'n ouders werkelijk meesleuren naar grote wedstrijden en ik moest bijna alles zelf doen? Medelijden? Nee.
livelovelife schreef:poess91 oke dankje wel!:) Ik hoop dat het begrijpbaar is dat niet heel bokt hoeft te weten wie ik ben, aangezien ik nu inzie dat het grootste deel van de bokkers, ook degene die zeer zeker zijn overzichzelf dat ze bij een GP ruiter hebben gelest, niet mijn doelgroep is.Maar in ieder geval bedankt, ga ik weer noteren!
En ik denk dat in eerste instantie de basissporter t/m ZZL toch jouw doelgroep gaat zijn.
...
Poess91 schreef:Ja bij de stal waar de mijne vandaan komt werden ze gewoon gebeld dat ze dat ene paard wilden.
Zonder 't paard te zien lieten ze 'm al overbrengen.
Gewoon bizar eigenlijk, hier beginnen we dan over al die keuringen, aantal keer gaan rijden zelf poetsen etc :'D.
Maar nu ga ik offtopic. Vind gewoon de handel naar 't buitenland erg interessant
Sammyoo schreef:TS, je bent erg vastberaden en dat siert je. Maar je gaat enkel in de verdediging als er kritische vragen of opmerkingen worden gemaakt. Die moet je ter harte nemen en van leren. Mogelijk heeft het te maken met je jonge leeftijd (20-?), en daar zit nou precies de grote valkuil in dit hele plan. Welke Japanner of Amerikaan koopt bij een kind een paard van een paar ton?
Daarbij heb je een aardig startkapitaal nodig voor de aanschaf van die dure paarden die je voor nog veel meer wil verkopen. Of verwacht je een eenvoudig paardje voor een bescheiden prijsje na een jaar door jou getraind voor 40.000 euro te verkopen?
Je moet veel lessen voor 35 euro geven om een goed paard aan te kopen.
Verder schrik ik van de volgende opmerkinglivelovelife schreef:Bovendien heb ik al aardig wat gedaan om te komen waar ik nu ben, mijn paarden werden nooit voor me ingevlochten en gepoetst, ik moest m'n ouders werkelijk meesleuren naar grote wedstrijden en ik moest bijna alles zelf doen? Medelijden? Nee.
Als er nou had gestaan dat je vanaf je dertiende twee krantenwijken hebt en een weekendbaantje om je paard en je lessen te financieren, een goedkope Fjord tot hoog niveau hebt opgeleid, dagelijks stallen hebt uitgemest en het erf aangeveegd, ja, dan had je in mijn ogen wat gedaan om te komen waar je nu kennelijk bent.
Ook lees ik eerder in het topic dat je een medewerker / stagaire aan wilt nemen. Dat salaris moet er ook nog uit. Een eventuele stagiaire is extra. Die is er vooral om iets te leren en ervaring op te doen, niet om de begroting te dichten.
Ik wens je veel succes met je plan en hoop voor je dat je succes krijgt, maar ik vind het een risicovolle onderneming.
livelovelife schreef:Urielle: mijn doelgroep is eigenlijk heel erg breed, B tot subtop. Waar het mij omgaat is dat het mensen zijn die inzien dat je om hoger te komen een kwalitatief goed paard nodig hebt. Ieder paard kan Z2 lopen, maar verder gaan zou voor vele niet eerlijk zijn. En voor sommige ruiters ook niet. Mijn doelgroep ligt dus eigenlijk bij de mensen die een beetje snappen hoeveel er voor zo'n paard gevraagd wordt, of tenminste weten wat voor boter ze in de kuip hebben qua paard.
Leffroi schreef:Geef het maar op ts, dit is nou eenmaal de mentaliteit van bokt. Antwoorden geven op vragen die je niet hebt gesteld. Vervolgens ligt het toch aan jou en ofcourse niet aan een ieder die het 'beter weet'. Jij hoeft je hier niet te bewijzen, want daar gaat het ook niet om.
Succes met je carrière
Netje schreef:Leffroi schreef:Geef het maar op ts, dit is nou eenmaal de mentaliteit van bokt. Antwoorden geven op vragen die je niet hebt gesteld. Vervolgens ligt het toch aan jou en ofcourse niet aan een ieder die het 'beter weet'. Jij hoeft je hier niet te bewijzen, want daar gaat het ook niet om.
Succes met je carrière
... en ook deze reactie is weer zóó typisch Bokt. Ik vind persoonlijk dat ze zich niet hoeft te bewijzen en perfect dat ze alles zo goed doordacht en voor elkaar heeft en gun haar alle geluk van de wereld.. Maar waarom dan zo'n domme vraag stellen als in de openingspost. Als je zo bekend bent met het wereldje, dan hoef je dat ook niet te vragen, dan wéét je dat soort dingen ....