Veelzijdig bezig zijn is inderdaad het leukste wat er is! Crossen vind ik zoooo gaaf, zou ik ook wel eens met mijn paard willen doen haha. Echt retevet is dat.Waar kom je eigenlijk vandaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veelzijdig bezig zijn is inderdaad het leukste wat er is! Crossen vind ik zoooo gaaf, zou ik ook wel eens met mijn paard willen doen haha. Echt retevet is dat.
zon goed belegde is al al snel 3.25 (broodje kroket heb je daarentegen al voor 1.40 ofzo)Jolienn schreef:Om uitwonende beurs te krijgen moet je zelf aangeven dat je niet meer bij een van je ouders woont. Het adres etc hoef je verder neit door te geven en dat verkrijgen ze via het uitreksel van het gba. Bedoel je dat niet?
Saintelette schreef:Broodjes bij de fontys zijn helaas erg duurzon goed belegde is al al snel 3.25 (broodje kroket heb je daarentegen al voor 1.40 ofzo)
Gittekit, heb je niet gewoon problemen omdat je daar nog maar sinds vandaag bent ingeschreven? Of waar staat dga voor?

Wat heb je gestuurd en wat ga je nu studeren? 
Saintelette schreef:eenitraM schreef:![]()
![]()
![]()
Ik heb dankzij bokt. 3 kamers bekeken. Keuze uit 3 kamers. De keuze van 3 kamers naar 1 gebracht, ik stuur straks mijn gegevens op waarna er een contract wordt opgesteld met als resultaat een kamer per 1 augustus![]()
![]()
gefeliciteerd met het vinden van je kamer! Waar zit je ergens?

Fading schreef:Ik was even afwezig, ik meld me hier weer
Ik woon boven de westermarkt. ALLES echt ALLES op loopafstand tot max 5 minuten haha
woon nu tussen de albert heijn en de piushaven in, ietsie verder weg maar ook een heel chill plekje