Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DaisyDarling schreef:Leonyr schreef:Haha.Ja, dan is enige begrenzing wel prettig.
Mij lijkt het echt vreselijk om perse een bepaald (groot) onderzoek te moeten doen, waar je zelf niet helemaal achter staat. Zoals bij Tara, bijvoorbeeld.
Inderdaad, dan is motivatie om iets te doen opbrengen ook zo moeilijk lijkt me
Leonyr schreef:Stiekem al even meegelezen, maar kruip nu toch maar onder mijn steen vandaan...
Volgend jaar over naar 5 havo, erg blij mee natuurlijk! Ook al lichtelijk zenuwachtig voor de examens, nu al. :')
Nu zit ik bijna op het einde van mijn tentamenweek; nog drie toetsen morgen en dan ben ik er eindelijk vanaf! NLT, Nederlands en natuurkunde, moet lukken.
Als profiel heb ik overigens NT, met als keuzevakken M&O, NLT en biologie, dus eigenlijk van ieder profiel wel iets.
Om maar meteen op de bovenstaande vraag in te haken: Over de camera, bij het vak NLT.
Het lijkt een beetje op een pww. Eileen_ schreef:Mag ik me ook melden?

Eileen_ schreef:Okee
Nou, ik ben Eileen![]()
Heb NG met bsm en had nog FCE, maar dat is niet meer in de 5e.
Verder staar wel in mn profiel haha
Ik heb ook nog niet echt,over mn pws nagedacht. Wel dat ik t iets mey dieren ofzo wil doen (bio). Ik krijg er 4 juli pas een voorlichting over
Nannepannie schreef:Woow leonyr, ik wil als pws ook iets met camera's gaan doen. En dan voor natuurkunde. Ik zat eraan te denken om op de een of andere manier een eigen camera te bouwen. Dat doe ik dan als pws, en als master piece voor beeldende vorming maak ik dan met die camera een fotoserie. Zoiets, maar ik weet het ook nog niet helemaal precies (:
Citaat:Haha jij bent er vroeg bij!
Examenstress is echt nergens voor nodig. Ik heb zelf al een mavo examen gedaan en ben daarna doorgestroomd naar de havo. De examens vielen echt reuze mee Het lijkt een beetje op een pww.

Leonyr schreef:Nannepannie schreef:Woow leonyr, ik wil als pws ook iets met camera's gaan doen. En dan voor natuurkunde. Ik zat eraan te denken om op de een of andere manier een eigen camera te bouwen. Dat doe ik dan als pws, en als master piece voor beeldende vorming maak ik dan met die camera een fotoserie. Zoiets, maar ik weet het ook nog niet helemaal precies (:
Dat lijkt me ook gaaf! Zeker als je het combineert met een kunstvak.
Zelf dacht ik aan de megapixel-strijd van de hedendaagse camera's, maar daar ben je vrij snel over uitgepraat.Citaat:Haha jij bent er vroeg bij!
Examenstress is echt nergens voor nodig. Ik heb zelf al een mavo examen gedaan en ben daarna doorgestroomd naar de havo. De examens vielen echt reuze mee Het lijkt een beetje op een pww.
Toch lijkt het me erg zenuwslopend; het is echt het onderdeel waar je tijdens je schoolcarrière naartoe hebt gebouwd. Daarnaast mag ik niet nog een keer blijven zitten; ik moet dus slagen.