Balen Cer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:@Jollie: OEPS! Heb de fout zelf volgens mij nog nooit gemaakt, maar ben er wel altijd bang voor.... Hopelijk willen ze er toch nog serieus naar kijken.
@Frits: Spannend!!
@Rensiepensie: Succes morgen! Wel een snelle actie zeg
Wie geeft mij ff een schop onder mn kont, ik durref niet meer! *over een kwartier weg richting soort-van-sollicitatie op een zorgboerderij. Nu nog beslissen welke schoenen ik aandoe. Boerderij, dus mn wandelschoenen, of sollicitatie, dus mn kleine nette hakjes.... *
Cer schreef:Ik word helemaal simpel van de site van werk.nl... M'n moedertje moet die site ook gebruiken (doe ik voor haar, ze is niet zo van de computers) en ze heeft nu alweer een dreigmail gekregen dat ze de werkmap moet gaan gebruiken.
En die gebruikt ze wel, ik heb er al sollicitatieactiviteiten ingezet en alles.. Mensje gelijk weer paniek..laten ze lekker achter de uitkeringstrekkers aangaan die niet willen werken![]()
rensiepensie schreef:Ahhh!!!! Vandaag op gesprek bij bedrijf, klikte enorm! Super leuk bedrijf. Maandag wordt ik gebeld met salaris voorstel en dinsdag een halve dag meelopen... En daarna, als het allemaal gat zoals gepland, krijg ik een contract aangeboden!!!!!!!!!! Jeej!