Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
naja t is gelukkig maar een woorden so van engels, en maar iets van 100 woordjes dus dat moet nog wel gaan lukken.. (: 

JuudKaas schreef:Hier nog een, mn eerste 3 verslagen alweer ingeleverd en op naar de boekverslagen ..Gelukkig inderdaad alleen maar tentamens(en proef) en pta's

Klarinda schreef:Leuke dag gehad allemaal?
Willen jullie hier even een reactie plaatsen? xD
[GVL-ITP] Chico longeren en langelijnen! :)

Klarinda schreef:Ik heb vandaag maar 4 uurtjes les

JuudKaas schreef:ooh das wel lekker
Ik heb er 8
Clairetjuhz schreef:Hoi hoi![]()
Mag ik mij ook nog melden hier?
Even voorstellen :
Ik ben Claire, 17 jaar oud. Dit jaar ga ik voor mijn Mavo diploma op het volwassenonderwijs wegens prive omstandigheden. Kwa pakket heb ik de sector zorg en welzijn gekozen maar als bijvakken economie en wiskunde, dus eigenlijk heb ik 2 sectoren in 1. In het totaal heb ik 8 vakken druk druk.. Op het moment doe ik nu eventjes niks met paarden maar ik ben rustig aan het zoeken naar een verzorgpaardje met de tijd komt het wel weerAls bijbaantje werk ik op de donderdagavond en de zaterdagen bij de jack en jones (mannenkledingzaak)
Hierna wil ik eigenlijk nog de Havo gaan doen en mijn bachelor gaan halen. In de tussentijd na de Havo wou ik eigenlijk een paardenopleiding gaan doen manegment maar dit begint een beetje moed in te dalen..(Weinig echt goede opleidingen met toekomst) Daarna zou ik heel graag de politie/recherche kant op willen maar daar heb je nooit garantie dat je word aangenomen... Daarom ben ik ook rustig aan het kijken naar een back up van wat als je toch niet word aangenomen?
Hoe gaat het schooljaar bij jullie? pittig makkelijk?
JuudKaas schreef:Welkom!
Ik ga nu even genieten van een lesje mennen
En er vooral niet aan denken watvoor huiswerk ik nog allemaal moet maken
lloesje97 schreef:welkom![]()
naja het jaar begint echt goed voor mij, nu al 2 7ens binnen (:
veel plezier met je les.
ik moet leren maar lijd aan uitstelgedragnaja t is gelukkig maar een woorden so van engels, en maar iets van 100 woordjes dus dat moet nog wel gaan lukken.. (:
maar ik geef het maar de schuld dat ik nog niet in het 'leerritme' zit!

xmarlies96 schreef:Welkom Claire, ja het is indd erg moeilijk werk te krijgen in de paardensport je moet echt geluk hebben!
Ik vind het nog niet heel moeilijk maar komt vast nog wel haha, ik moest voor vorige week een heel hoofdstuk van wiskunde maken iets van 60 opdrachten..
Ik weet ook dat het heel lastig zal worden. Maar ik bekijk het ook op een positieve manier. Stel je hebt overdag gewoon een 9 tot 5 baan en kan in de avond nog 2 uurtjes lesgeven heb je toch een klein salarisje erbij en je hobby erbij. Of in de ochtend op een handelsstal paarden rijden (op een kans gokken
) en daarna naar je andere werk. Zo kun je het ook bekijken!lloesje97 schreef:welkom![]()
veel plezier met je les.
ik moet leren maar lijd aan uitstelgedragnaja t is gelukkig maar een woorden so van engels, en maar iets van 100 woordjes dus dat moet nog wel gaan lukken.. (:
Dit roep ik al een hele tijd hoor deze toekomst, maar als het echt zo ver is weet je uiteindelijk toch nooit wat je kiest...5wijven schreef:Mijn jaar begint slecht met een 5,2 voor bio en 4,3 voor scheikundemaar ik geef het maar de schuld dat ik nog niet in het 'leerritme' zit!
Volgende week weer allemaal toetsen, dus daar maar eens flink voor lerenberen
Hopelijk haal je de rest van het jaar betere cijfers en kom je dan wel in je 'leerritme
'
Vanavond dacht ik dus dat ik moest werken voor VIP avond in de stad. Blijkt dat volgende week te zijn. Helemaal voor niks naar de stad gereden in de regen
.
Alles is ineens zo boeiend kijk ooh me kat ligt en nu rent ie of toch even op m'n telefoon kijken. het lukt gewoon zo lastig omdat ik de stof vaak ook saai vind..
en hun echt huh wat doe jij nou hier?
laat ook vaak boeken bewust op school liggen zodat ik niks hoef te doen enzo
tja toch sta ik er goed voor (:

Clairetjuhz schreef:xmarlies96 schreef:Welkom Claire, ja het is indd erg moeilijk werk te krijgen in de paardensport je moet echt geluk hebben!
Ik vind het nog niet heel moeilijk maar komt vast nog wel haha, ik moest voor vorige week een heel hoofdstuk van wiskunde maken iets van 60 opdrachten..
Dankjewel!Ik weet ook dat het heel lastig zal worden. Maar ik bekijk het ook op een positieve manier. Stel je hebt overdag gewoon een 9 tot 5 baan en kan in de avond nog 2 uurtjes lesgeven heb je toch een klein salarisje erbij en je hobby erbij. Of in de ochtend op een handelsstal paarden rijden (op een kans gokken
) en daarna naar je andere werk. Zo kun je het ook bekijken!
Wees blij! Mijn school heeft leuk uitgevonden dat wij 'huiswerk' buiten school moeten maken. Heel de dag soms 5x anderhalfuur lang theorie krijgen en dan thuis alle opdrachten moeten maken. Voor biologie is dat al 1 thema per week en wiskunde 2 hoofdstukken per week dat is pas leuk en dat voor 8 vakken:)) Dan kom je eindelijk thuis na een lange dag school en dan moet je alles nog gaan maken joepie..lloesje97 schreef:welkom![]()
veel plezier met je les.
Nette cijfers voor het begin van het jaar! Anders via WRTS leren dat hielp mij altijd onwijs? maar dat zal je vast al kennen...
5Wijven : DankjewelDit roep ik al een hele tijd hoor deze toekomst, maar als het echt zo ver is weet je uiteindelijk toch nooit wat je kiest...
5wijven schreef:Mijn jaar begint slecht met een 5,2 voor bio en 4,3 voor scheikundemaar ik geef het maar de schuld dat ik nog niet in het 'leerritme' zit!
Volgende week weer allemaal toetsen, dus daar maar eens flink voor lerenberen
Goeie smoesHopelijk haal je de rest van het jaar betere cijfers en kom je dan wel in je 'leerritme
'
Ik voel me echt zo stomVanavond dacht ik dus dat ik moest werken voor VIP avond in de stad. Blijkt dat volgende week te zijn. Helemaal voor niks naar de stad gereden in de regen
![]()
Hebben jullie soms ook zo'n moeite met plannen? Ik heb echt het gevoel alsof ik zo druk zit. Als ik thuiskom van school dat is vaak kwart over 4 klaar dan moet ik huiswerk maken, eten en weer leren. Daartussen in moet ik ook nog rijlessen en theorie leren (auto) Op de donderdag avond en zaterdag werken dus echt weekend heb ik ook vaak niet.. En in het weekend heb ik ook nog een vriend die mij wilt zien. Waar ik soms de tijd vandaan moet halen ben ik helemaal zoek