Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Maar je hebt wel iets te zeggen over of je een aanbieding aanneemt. Ik hoop dat de school zich aan zijn woord houdt, maar meestal hebben ze niet zoveel boodschap aan dit soort afspraken. Bovendien heb jij belang bij het halen van je P in 1 jaar, het zou me niets verbazen als de school zegt: dan die je die introductie volgend jaar toch over?
Ik ben ook een regeltrutje, maar in scholen heb ik wat dat betreft niet zoveel vertrouwen.
M_ariskaa schreef:Weet iemand wat voor tas het handigst is om te kopen voor de hogeschool?
Ik heb geen idee hoeveel boeken je per dag mee zou moeten nemen. Echter mijn tassen zijn zo ongeveer allemaal stuk, dus ik wil een nieuwe kopen, is het 'normaal' om een handtas (zo een op A4-formaat haha) te dragen op hbo?
Lisann__ schreef:Hoe zitten jullie trouwens met baantjes?
Ik heb een bijbaan met nogal wat verantwoordelijkheid en krijg volgende maand misschien een leidinggevende baan aangeboden.
Mijn uren kan ik gewoon maken s'avonds en in het weekend. Maar als er problemen zijn zal ik misschien wel ooit eerst naar het werk moeten en dan richting school. Het is een leidinggevende functie, wat super goed past binnen mijn opleiding. Vandaar dat ik verwacht dat school er geen probleem van gaat maken zolang ik zelf gewoon de verantwoordelijkheid neem als ik misschien 1 les mis. Maar dit ga ik wel direct met mijn mentor bespreken zodra school begint.