. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
Dus sja, als ik wat anders kan vinden, dan zal ik het zeker niet laten...
.
. Ik houd ervan om te knallen op het werk (veel werk verzetten), daar krijg ik energie van.
). 
Paan schreef:Cher, hoe zo moet je geen input geven als je werkgever daar om vraagt? Bij ons wordt dat juist gewaardeerd. Nieuwe ideeen en verbeteringen worden juist erg op prijs gesteld. Natuurlijk hoor je veel en moet je bepaalde zaken echt voor je houden. Dat is logisch.
). Uiteindelijk werd de HR mevrouw zelf (die onder hem werkte) daar niet gelukkig van (omdat zij graag haar eigen feestje wilde vieren), en was ik de next in line zeg maar.. Uiteindelijk wil ik ook niet bij een bedrijf werken wat zo met mensen omgaat, dus sja. Maar ja, het salaris was top.
Geheel tegen mijn aard in, maar ja.
Tinkels schreef:wat een salarissen allemaal.... pfff
In welke branche zit jij Barbara? Dat je meer dan 3000 bruto verdiend als 'receptioniste'?

Lovely schreef:Laetitia, kun je tijdens de vakantie niet uit de emails een soort uittreksels maken zodat je een kant en klaar pakketje hebt van de stand van zaken. Plus daarnaast een lijst met personen voor een afspraak ingedeeld op onderwerp en importantie?
) van de directeur. Helemaal uitgewerkt en alles.. Gaat hij de eerste dag vanuit huis dwars door al zn emails heen, geeft opdrachten die al zijn uitgevoerd, geeft spoed op acties die al geregeld zijn, vraagt om documenten die er al zijn etc etc..Cer schreef:Lovely schreef:Laetitia, kun je tijdens de vakantie niet uit de emails een soort uittreksels maken zodat je een kant en klaar pakketje hebt van de stand van zaken. Plus daarnaast een lijst met personen voor een afspraak ingedeeld op onderwerp en importantie?
Had ik allemaal gedaan gedurende de 3 weken afwezigheid (zonder enige vorm van contact) van de directeur. Helemaal uitgewerkt en alles.. Gaat hij de eerste dag vanuit huis dwars door al zn emails heen, geeft opdrachten die al zijn uitgevoerd, geeft spoed op acties die al geregeld zijn, vraagt om documenten die er al zijn etc etc..
Zo frusterend...
. Citaat:Hebben jullie allemaal vervanging of gaat dat ook op uitzendbasis?
) maar op de dag dat ik er niet ben is er helaas geen vaste vervangster. Onder aan de streep verzet ik dus net zoveel werk als dat ik 5 dagen op kantoor zou zijn, voor kantoor ben ik dus een goedkope kracht.
Lovely schreef:En ja zat niet tegenover hem met een dikke glimlach bij alles 'afgehandeld' te zeggen?

Lovely schreef:Dat is wel een beetje tegen de klippen op, vervelend!
) met "oh ik had de brief op mn C-schijf staan". Ja, dat is lokaal, daar kan ik niet bij, dat zie ik nooit...
. 

. Ik heb gelukkig collega's bij wie dat kan, maar als je dat niet hebt lijkt het mij maar wat moeilijk om dit soort dingen van je af te laten glijden. Eén van mijn advocaten heeft er een handje van om als hij in de trein zit "advocaatje" te spelen (tenminste dat maak ik er in mijn fantasie van hè
). Hij gaat dan bellen op niks af, geeft onzinnige opdrachten of belt 5x in een uur met de vraag of ik hem wil doorverbinden naar steeds dezelfde persoon (intern) terwijl dat nummer gewoon in zijn contacts staat..... <zucht>. Maarja, de ene dag kun je dat beter hebben dan de andere dag en over het algemeen heb ik hele leuke mensen waar ik voor werk. Daar is een baan als secretaresse wel sterk van afhankelijk vind ik persoonlijk.