Haha tsja Magrathea.

Ik heb morgen voorlopig mijn laatste tentamen, moet nu dus eigenlijk keihard aan de bak, maar ik heb écht geen zin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bliksem schreef:Ooo ik had niet eens gezien dat het geen HKtopic was, de titel zag er zo HK-achtig uit.
Ja tuurlijk;
Ik ben Shelley, 21 jaar oud, studeer Criminologie in Leiden. Ik zit nu in mijn 3e jaar, dus ik begin zo langzamerhand met afstuderen/bachelorscriptie en dat soort tijdrovende dingen. Na mijn bachelor wil ik stoppen, omdat mijn passie totaal niet in de Criminologie ligt. Ik wil daarna verder gaan met Veterinaire natuurgeneeskunde op HBO niveau. Ik woon in Delft, ben lid bij Virgiel en ik werk al bijna 3 jaar bij een Italiaans restaurant hier in de binnenstad.
Verder heb ik al 13 jaar een super leuke mini-shetlander waar ik helemaal gek mee ben en sinds Nov '08 een Belgisch trekpaard als bijrijdpaard waar ik ook centered riding lessen mee krijg.
Nog iets vergeten?
Ben ik niet van mezelf gewend!

waardoor ie echt gek werd en ging steigeren en trappen enzo
dat hadden ze al verwacht
) weer een lesje meelopen, en uiteindelijk nog 1 laatste buitenritje meegelopen, gangpad geveegd en toen mocht k naar huis
Zij was ook blij dat ik kwam, want er waren vooral oudere mannen en vrouwen

hahah in 1 zin had ik het kunnen verwoorden, dan was het net zo duidelijk geweest

!! 

Lopen heerlijk, ook bij lang lopen (heb van 8 tot 14:00 gelopen eigenlijk, achter elkaar), en zijn lekker warm, t vriest nu bijna en had geen koude tenen!!
Zeker zo'n lekkere slootlucht?

Zown muffe lucht xD

hahaha
Was nog donker dus zag ook niet echt veel ofzow.
Maar je moet er sowieso ff een keer een topic over openen
een aantal jongeren en een aantal vrouwen van middelbare leeftijd 
En hij was zo handig! Het scheelt hier 10 cent op een bekertje koffie als je je eigen beker eronder zet, da's om plastic te sparen
En het is handig voor in college.