Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:48

Mojito schreef:
mpc_rijder schreef:
huh op kamers in je ouderlijk huis? Dat volg ik niet helemaal :')
maar welkom :P

Ik gebruik het verkeerde woord denk ik. In ieder geval, ik ben in havo 5 met mijn ouders mee verhuisd naar Terneuzen. En tijdens mijn eerste jaar van het HBO weer terug verhuisd naar Vlissingen omdat ons oude huis nog niet verkocht was. :)

Gadverdamme Terneuzen, is Vlissingen veel leuker?

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:52

HoiHoi!

Zag dat jullie het over eten hadden. Ik heb een stoommaaltijd gehad van de AH, daar waren ze in de aanbieding, 2e gratis. De rest van de week heb ik bij studentenvereniging gegeten. Introductieweek. Maar ben ziek, daarom ben ik deze avond thuisgebleven. Duik zo m'n bedje weer in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:55

Balou_k schreef:
]

Haha jij komt mij zo bekend voor! Volgens mij heb ik jou een tijdje terug in Sas een keer gezien. Ik vind Terneuzen niet zo vreselijk trouwens hihi, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Vlissingen ja!

Balou_k

Mojito schreef:
Balou_k schreef:
]

Haha jij komt mij zo bekend voor! Volgens mij heb ik jou een tijdje terug in Sas een keer gezien. Ik vind Terneuzen niet zo vreselijk trouwens hihi, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Vlissingen ja!

Ik woon in Sas dus dat kan goed kunnen, ik ga in je profiel speuren een bokker 'gemeet' en ik weet het neit eens :')

Anoniem

Ik ben eens wat aan het terug lezen en zie dat ik op een leuk moment kom binnen vallen, het gaat over huisgenootjes betrappen, betrapt worden door je ouders en een naakte buurman hahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:56

Balou_k schreef:
Ik woon in Sas dus dat kan goed kunnen, ik ga in je profiel speuren een bokker 'gemeet' en ik weet het neit eens :')

Ja in Larry's denk ik haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:56

Mojito schreef:
Balou_k schreef:
]

Jouw gezicht komt mij vaag bekend voor..
Ik vind Terneuzen echt een stinkstad/dorp..
Ik ga niet voor niks richting Utrecht :+

Balou_k

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:57

Whaa bij Lar.. Ik voeg je even toe in mijn meetinglijst ook al telt die niet helemaal komen dr toch nog eens mensen bij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 00:01

Haha inderdaad weer een naam erbij op je lijstje!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 00:11

Ik had vandaag stamppot spinazie, nomnomnomnomnom. :9 Was vanavond de enige in de keuken.

Ik woon met 5 anderen, maar niemand at thuis blijkbaar. :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 00:18

ik had ook spinazie stamppot :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 00:20

JENNx schreef:
Ik had vandaag stamppot spinazie, nomnomnomnomnom. :9 Was vanavond de enige in de keuken.

Ik woon met 5 anderen, maar niemand at thuis blijkbaar. :')

Ah lekker dat moet ik ook een keer maken!

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 06:08

Muurp schreef:
Vriendlief woont net als ik ook op kamers. Gelukkig nog nooit zomaar iemand z'n kamer binnen gelopen.
Maar wel toen ik net onder de douche wilde gaan staan (deur niet op slot omdat we vaak samen douchen). :') Gelukkig stond ik achter een douchegordijn en had z'n huisgenoot het op tijd door :')

@ Eshaa; oke, dat is wel relaxt! :j Hoeveel kost dat dan eigenlijk ongeveer?

Er stond 350 per maand, maar dat zal wel meevallen omdat ik bepaalde dingen als pdd-nos op papier heb staan enz, en anders is de rekening voor mijn ouders want het gaat hier ook om zeg maar soort van psygologische hulp zoals in een leefgroep enzo.Mijn maatschappelijk werker zelf is maandag weer op t werk, en de vrouw van sterke zorg heeft mijn nog gebelt vandaag, en die lijkt wel even enthousiast als mij ahaha :D :o

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:10

Ik kook toch het liefst alleen.
Kan ik het helemaal maken zoals ik dat lekker vind, en hoef ik mij ook niet te schamen als het niet heel lekker smaakt.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:03

Ja ik wil ook zelf maken wat ik lekker vind en niet allemaal troep erdoorheen xD

Ben nu bij de leeuwen in Burgers Zoo voor schoolproject hahah super chill heb mn dongel mee en mn laptop xD

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:09

Haha vet :P
Ik heb hier op de uni geluncht omdat ik 1,5 uur moest wachten op volgende college :=

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 13:20

@daphne, mag ik dan ook op je meeting lijstje :D hahaha

@Mojito, dat heb je goed voor elkaar, in vlissingen goedkoop in je ouderlijk huis wonen :D
De verbinding vlissingen/terneuzen is met het OV verschrikkelijk, dus ik denk dat dit voor jou een ideale oplossing is (daarnaast ken je natuurlijk de stad ook :P )

Ik ben weer lekker in Zeeland :) , ik ben donderdag altijd rond een uur of 2 klaar, en vrijdag helemaal vrij :D Dus kan ik weekend houden (oké vrijdag avond en zaterdag moet ik werken, en zondag pak ik de bus hier om 1 uur :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:11

nathalie_v schreef:
@daphne, mag ik dan ook op je meeting lijstje :D hahaha

@Mojito, dat heb je goed voor elkaar, in vlissingen goedkoop in je ouderlijk huis wonen :D
De verbinding vlissingen/terneuzen is met het OV verschrikkelijk, dus ik denk dat dit voor jou een ideale oplossing is (daarnaast ken je natuurlijk de stad ook :P )

Ik ben weer lekker in Zeeland :) , ik ben donderdag altijd rond een uur of 2 klaar, en vrijdag helemaal vrij :D Dus kan ik weekend houden (oké vrijdag avond en zaterdag moet ik werken, en zondag pak ik de bus hier om 1 uur :+ )

Inderdaad ideaal, heb wel het geluk dat ik niets hoef te betalen voor het huis en mijn studie. En de bus verbinding is inderdaad 3x niks! Waar in Zeeland woon(de) jij? :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:53

Moet me nu weer klaar maken om naar huis te gaan O:) denk dat ik de bus van 10 voor 5 neem, dan ben ik rond 7 uur thuis xD

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:54

Ik heb volgende week EINDELIJK intake sorry ego post :o
Die vrouw van mn werk had dat formulier vandaag nog niet ingevuld dus ik heb gebeld naar de school en deze verteld hoe en wat en ik mocht mijn ID inscannen en mailen en heb een bevestiging gehad ik krijg begin volgende week bericht over mijn intake wiehooe ik sta op springen :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:55

@ Nath jij komt ook op mijn lijstje ja, even doen :oo

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 16:22

@daphne pff gelukkig maar :D

@Mojito in Terneuzen :+ Nu lekker in de buurt van Barneveld

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:24

Ik kom ook meekletsen, hoor. Ik ga aan mijn tweede jaar studie beginnen en ook mijn tweede jaar op kamers. Zit nu wel op een andere kamer dan vorig jaar, dus dat was nog wel wat aanpassen.
Heb vandaag nog een stofzuigertje op de kop getikt via marktplaats. Is toch wel erg fijn om te hebben, hoor. Ben gelijk al bezig geweest met stofzuigen. :P
Nu maar eens bedenken wat ik van het weekend ga eten. Zit dit weekend op m'n kamer zodat ik nog even goed kan leren voor m'n herkansing maandag. B-)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:38

:')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:40

Hoe deed je dat zonder stofzuiger?