Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:Had vandaag een brief binnen van de accountant. Ze heeft alles uitgelegd maar besloot met dat we beter een ander konden zoeken omdat het vertrouwen er niet was. Grappig, bijna letterlijk de tekst die mijn vriend had geschreven maar ik nog verwijderd had omdat ik eerst een reactie wilde afwachten.
We gaan dus overstappen.
Navanja schreef:Hallo! Ik meld mij ook (beetje laat) in dit nieuwe topic!
Heeft hier iemand verstand van webhosting, ik ben ondertussen het spoor helemaal bijster, Inmiddels wel een fotografe gevonden die foto's gaat maken naast mijn eigen aangeleverde foto's![]()
en nu moet ik stukjes gaan schrijven voor mijn website.. en foto's uitzoeken. (nog meer!) ARGH! haha.
Ook ik wil mij verdiepen in hyves, facebook en twitter. Ik heb dit wel. maar zakelijk en prive door elkaar.. zal ik dit gaan scheiden of niet?
Navanja schreef:Wat de normale kosten zijn als ik dat laat doen bij iemand, wat als ik het zelf doe, het registreren. Bij mijndomein.nl. (want dat is niet zo duur)
Ik heb er echt de ballen verstand van.. En weet niet waar ik moet beginnen!
pmarena schreef:Joyce : heb je nu dan echt nog helemaal geen klanten gehad op die van je vorige reactie na....? Dat is wel HEEL weinig(hopelijk begrijp ik het verkeerd
)
mauvestraat schreef:Hoe is jullie ervaring met internetdrukkers? Vistaprint hoor ik wisselende berichten over; ik zit nu te kijken naar reclameland, logiprint etc. Het is toch wel een stuk voordeliger dan bij de drukker om de hoek maar ik ben een beetje bang voor goedkoop=duurkoop.
Winddancer schreef:mauvestraat schreef:Hoe is jullie ervaring met internetdrukkers? Vistaprint hoor ik wisselende berichten over; ik zit nu te kijken naar reclameland, logiprint etc. Het is toch wel een stuk voordeliger dan bij de drukker om de hoek maar ik ben een beetje bang voor goedkoop=duurkoop.
Vistaprint vind ik persoonlijk ook nogal dubieus. Ze hebben altijd van die leuke acties, maar als je het naar je zin wilt hebben, kom je uiteindelijk toch nog op een leuk bedrag uit.
Ik denk niet dat zij het goedkoopste zijn eerlijk gezegd.
joyce2 schreef:pmarena schreef:Joyce : heb je nu dan echt nog helemaal geen klanten gehad op die van je vorige reactie na....? Dat is wel HEEL weinig(hopelijk begrijp ik het verkeerd
)
Helaas begrijp je me niet verkeerd, heb pas 1 klant gehad! Ik baal als een stekker, omdat ik in die ouwe verrotte webshop op een gegeven moment 1 a 2 bestellingen per week binnen kreeg, zonder dat ik daar moeite voor deed! En nu promoot ik de shop veel en ziet het er hartstikke gelikt uit en komt er dus niets op binnen. Geen idee waar het aan ligt...