Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

danielle_x schreef:Ik rij heb gister mijn rijbewijs opgehaald en vandaag naar school mee geweest ahah
Dat spiegelen trouwens dat werd ons aangeleerd je hoeft nie eens rechts- links of links - rechts te kijke haah dat dacht ik eerst
Gewoon kijken de kant waar je op gaat en die andere kant dus niet.

:

Drrrassic schreef:Ik schreef dus dat ik 14 september eerst 5 uur praktijkles had en daarna praktijkexamen. Met slag en wimpel geslaagd! Wiehoe! Heb mijn rijbewijs donderdagavond aangevraagd, zodra ik die kan ophalen ga ik mr. Scooter ophalen, die al betaald is en klaarstaat.
Edit: bij mij was een bocht naar rechts: linkerspiegel, vooruit kijken, rechterspiegel, rechterschouder.

xBibi schreef:Drrrassic schreef:Ik schreef dus dat ik 14 september eerst 5 uur praktijkles had en daarna praktijkexamen. Met slag en wimpel geslaagd! Wiehoe! Heb mijn rijbewijs donderdagavond aangevraagd, zodra ik die kan ophalen ga ik mr. Scooter ophalen, die al betaald is en klaarstaat.
Edit: bij mij was een bocht naar rechts: linkerspiegel, vooruit kijken, rechterspiegel, rechterschouder.
Gefeliciteerd! Hoe ziet 'mr. Scooter' eruit?
Geen lessen ervoor gehad. Moet het dit keer niet weer vergeten, moet 3 oktober weer.