JENNx schreef:Ik heb voor dinsdag a.s. gewoon drie uitnodigingen in Groningen!
Twee in de Korrewegwijk en eentje in Corpus den Hoorn-Noord. Dus dat wordt veel lopen, of weet iemand waar ik een fiets kan huren voor 1 dag?

Twee van die kamers zijn in studentenhuizen, de laatste is een zelfstandig appartement van 20m², een deel van het appartement die ik zou moeten delen met een stelletje van 18 en 21, maar die ligt wel wat verder uit de stad dus. Daarom is hij waarschijnlijk ook wat goedkoper neem ik aan. Alleen weet ik niet of ik dat laatste wel zo graag zou willen .. Moet ik echt nog even goed over nadenken.
Wat dacht je van gewoon bij de ns? http://www.ov-fiets.nl/home
Leuk dat je zoveel uitnodigingen hebt gehad, succes alvast!
lissisanne schreef:Hoe doen jullie het trouwens met rijden/paarden? Ik heb nu helaal maandag mijn laatste les

Ik heb het nog een paar maanden volgehouden, maar ben inmiddels gestopt. Af en toe spreek ik nog wat af. Wie weet begin ik later weer. 
savasan schreef:Ik ga in september in Tilburg studeren, wat voor mij 2 uur reizen is. Ik zou dus heel graag op kamers willen, maar is het niet handiger om het eerste jaar nog thuis te blijven wonen?
Voor mij was het van deur tot deur bijna 1,5 uur. Voor ik begon met studeren, riep ik ook dat ik het eerste jaar echt nog niet op kamers ging. Ik was echter de enige van mijn studiegenoten die nog thuis woonde en ik was dat reizen elke dag al heel snel beu, dus na een half jaar studeren zat ik alsnog op kamers.
savasan schreef:JENNx, Ik heb ongeveer dezelfde situatie als jij hebt, maar dan in de vorm van een oudere broer die hardcore muziek luistert en er niet kan genieten met het volume op een normaal niveau.
Ik zit meer met het feit dat je natuurlijk nooit weet hoe het eerste jaar wordt, wat als ik een BSA krijg, of in februari stop omdat ik het toch niet leuk vind? Dan ben ik wel mooi al dat geld kwijt wat ik aan huur en boodschappen heb betaald...
Kun je dat niet onderling oplossen? In een studentenhuis moet je ook samenleven met anderen hè... Die draaien misschien ook wel eens harde muziek als jij daar geen zin in hebt of die willen een feest geven als het jou niet uitkomt. Je kunt ook de pech hebben me je huisgenoten, maar je moet toch een manier vinden om samen te leven.
Ik zou trouwens niet zeggen dat je je geld dan 'kwijt' bent. Je hebt dan geïnvesteerd in jezelf, in je eigen zelfstandigheid.