@Annashh, Ze vragen bij de Radboud Universiteit momenteel 3 communicatiemedewerkers. Daar heb ik nu op gesolliciteerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Irisje_x schreef:Gefeliciteerd!!!!
@Annashh, Ze vragen bij de Radboud Universiteit momenteel 3 communicatiemedewerkers. Daar heb ik nu op gesolliciteerd
joyce2 schreef:Pff, ik kreeg net een afwijzings mail van een bedrijf waar ik toch stiekem wel gehoopt had op een gesprek.... Ze hadden meer dan 100 brieven gekregen en hebben geselecteerd op wonen in de omgeving (het is een bedrijf in Amersfoort en ik woon daar nog geen 10 min. bij vandaan) en of je al ervaring had als receptioniste/telefoniste in een zakelijke omgeving en ook dat heb ik ruimschoots. Er stond nog wel bij vermeld dat er ook een hoop mensen niet zijn uitgekozen, omdat die overgekwalificeerd waren voor de functie en ik denk dat dat voor mij ook geld, gezien ik eerder ookal secretaresse ben geweest en op dit moment een leidinggevende functie heb. Echt balen...
NonaWen schreef:NonaWen schreef:Daar ik al vrij weinig aanwezig was in dit topic, meld ik me nu helemaal af.. ik heb morgen een vervolggesprek ..en er waren maar 4 andere kandidaten uitgenodigd voor 't sollicitatiegesprek.. dus ik heb er een zeer goed gevoel over
Ik ben inderdaad aangenomen !1 februari mag ik beginnen !
Megan_ schreef:Jeeee gefeliciteerd nonawen!
Ik heb vandaag afwijzing van Rechtbank Dordrecht, in de brief stond dat wegens de enorme hoeveelheid reacties er streng geselecteerd is op ervaring en afstand woon-werkverkeer.. Tjaa dan kan ik denk ik ergens achteraan aansluiten, voornamelijk met die laatsteJammer baan zag ik zeker zitten!
Maar goed, vandaag weer een nieuwe sollicitatie de deur uit kunnen doen. Heb er nu dus nog 2 lopen..
NonaWen schreef:NonaWen schreef:Daar ik al vrij weinig aanwezig was in dit topic, meld ik me nu helemaal af.. ik heb morgen een vervolggesprek ..en er waren maar 4 andere kandidaten uitgenodigd voor 't sollicitatiegesprek.. dus ik heb er een zeer goed gevoel over
Ik ben inderdaad aangenomen !1 februari mag ik beginnen !
kensha schreef:Voor de mensen die een langere tijd werkloos zijn neem hier eens een kijkje op.
http://compact-reintegratie.nl/