vlaatjee schreef:Ja kijk er wel tegenop!
komt wel goed schatje *zet je een glas roosvicee voor*
nog 7 dagen en 25 minuten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)DeadxStar schreef:Tsja, daar kan ik helaas niet veel over zeggen, wel over de procedure zelf (die overigens erg lijkt op de gewone procedure hoor)
Maar helaas ben ik niet aangenomen..

en dat was erg interessant voor de personen die de test afnamen 

Martine_R schreef:En als je al bij de vrijwillige politie zit, moet je dan nog wel de hele sollcitatieprocedure door om bij de ''gewone'' politie te komen? Of hoeft dat niet omdat je die al hebt doorstaan? En heb je dan ook een streepje voor als er een vacature vrijkomt ergens of niet?

gvmf schreef:Hey!
Ten eerst, hopelijk kom je er door
Ik heb 2 jaar geleden ook gesoliciteerd. Ze waren tijdens gesprek super enthousiast over mij en zagen me al haast zitten op het bureau zeg maar :p
Helaas ging het bij mij met het rollenspel mis. Ik was te "lief" en mocht wat meer agressiviteit uitstralen. Dus, veel uitleg krijg je vaak niet waarom je afgewezen bent.
De sporttest heb ik destijds (dat was nog met slepen van de pop) gelopen in 3.13 min. Super snel en tot dan toe dat jaar de snelste vrouw die hem zo had gelopen. En ik had niet getraind. Behalve dan dat ik elke dag 3 paarden rij en de daarbij gepaard gaande werkzaamhedenen dat was erg interessant voor de personen die de test afnamen
Heb het overigens na het advies om het nog een keer te proberen, niet weer geprobeerd.
Succes verder!