Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Diagnostische toets vraag 2
) Thanks!

En de boxplot maak je door middel vann 25%, 50% en 75%. Kijk op www.havovwo.nl maar eens bij het examen van 2007-II, opgave 4. NieneWiep schreef:Oh dat je normaalwaarschijnlijkheidspapier nooit gehad hebt is wel stom, daar kan best een opgave over zijn in het examen... Maar het is super makkelijk. Weet je hoe je een relatieve cumulatieve frequentie tabel maakt? Dan vul je die in, en klaar is kees. Gemiddelde bij 50 aflezen, en standaardafwijking bij 16 of 84.
volgens mij kun je het beste examens van economie 1,2 oefenen. Daar zitten ook wel wat onderwerpen bij die we niet hoeven, dus je moet wel ff goed opletten. Ik heb ook een examenbunde., maar nu niet bij de hand. Dus je moet nog even geduld hebben, dan kijk ik straks wel even voor je! Ga nu eerst verder met wiskunde namelijk.. 
Kiki schreef:Voor mij wordt hem dat niet in ieder geval.![]()
Hou niet echt van uitgaan en Amsterdam is een béétje ver weg vanaf Groningen
Vind een BBQ voor deze gelegenheid leuker.
ofzo
met z'n 4 uit is het ook niet helemaal
Of bowlen ofzo.
Yannicke schreef:NieneWiep schreef:Haha het klinkt echt super ingewikkeld allemaal maar het is zo makkelijk.Maar relatieve cumulatieve frequentie polygoon klinkt zo tof.
Het klinkt als heel wat, maar ondertussen is het een van de simpelste (en ook wel leukste) dingen om te doen.