[HK] VWO eindexamen 2010 IV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 19:37

Je telt je SE en CE cijfer afgerond op 1 decimaal bij elkaar op, dat deel je door twee, dat rond je af op hele getallen.

En dan pak je al je cijfers: gemeenschappelijk deel, profieldeel, hoogste van vrije deel en combinatiecijfer en dat deel je door het aantal vakken.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 19:37

Laat maar :+

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:45

Nueve schreef:
Je telt je SE en CE cijfer afgerond op 1 decimaal bij elkaar op, dat deel je door twee, dat rond je af op hele getallen.

En dan pak je al je cijfers: gemeenschappelijk deel, profieldeel, hoogste van vrije deel en combinatiecijfer en dat deel je door het aantal vakken.

Oké, dus gewoon je cijfers op je diploma (die zijn al afgerond op gehelen)! Thanks! Ik kon het nergens vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:48

Yep!

Haha, mijn pa heeft al voor me zitten rekenen wat ik moet halen om op gemiddeld een 7,5 uit te komen enzo. Moet ik gemiddeld een 6,8 halen op mijn examens. Maar dan ook echt minimaal. :')

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:05

ff morgen om half 7 op school zijn om de stunt voor de LSD klaar te maken :z en 's avonds nog kroegentocht, ik ben echt dood aan het einde van de dag :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:07

Lange dag indeed. Maar wel hartstikke gezellig, toch? :D

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:08

Ja wel heel gezellig :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:12

veel plezier!

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:50

Jee ik heb mn 5,6 voor m&o opgehaald naar een 8,2 :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:52

super!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:17

vandaag een proefexamen gemaakt van sk op school, heb 29 van de 67 punten, jippie

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:23

Ook al zo'n scheikundig talent?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:26

Oh hier nog zo'n topper in SK examens
Ik doe mega mijn best, kreeg nog compliment van de lerares..maar vaak zie ik maar de helft en het echt nadenkwerk daar kom ik dan (nog) niet op...maar we oefenen vrolijk verder.
Vandaag ook mijn samengevat bundels binnen gekregen..ziet er super uit. Ga nu nog ff verder met Duits examen en dan pitten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:28

FantasyB schreef:
Ohjeetje. Staan jullie nog wel een beetje goed nu?

Fan schijnt al wel wat beter te gaan nu, kreupel is hij niet meer (zal wel schrik zijn geweest) en alle wondjes zijn best wel oppervlakkig. Wel is zijn bult echt enorm, hij heeft er ook wel last van. Maar daar hebben we een of ander olietje opgedaan. Als het morgen nog niet minder is bellen we de DA.

Ook hebben we besloten dat we als alle wondjes weer dichtzijn de osteopaat laten komen. Dikke kans dat er iets fout zit in zijn rug, het is allemaal heel gevoelig.

osteopaat/fysio kan ik zeker aanraden. Helemaal na zo'n 'klap' maar ook gewoon bij elk paard. Die van ons zijn zooooo opgeknapt na een behandeling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:29

Phylos schreef:
Ik doe mega mijn best, kreeg nog compliment van de lerares..maar vaak zie ik maar de helft en het echt nadenkwerk daar kom ik dan (nog) niet op...maar we oefenen vrolijk verder.
Vandaag ook mijn samengevat bundels binnen gekregen..ziet er super uit. Ga nu nog ff verder met Duits examen en dan pitten

Gek, het is half 11. Dat is geen tijd om nog met school bezig te zijn. :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:30

Nueve schreef:

oh ja? wordt het afgerond op hele getallen?! goh dat wist ik niet, dat op 1 cijfer achter de komma

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:31

Nueve schreef:
Phylos schreef:

Ik word vaak pas actief voor school na 9 uur :+ nog ff deze tekst afmaken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:35

Phylos schreef:
Nueve schreef:

oh ja? wordt het afgerond op hele getallen?! goh dat wist ik niet, dat op 1 cijfer achter de komma

Nope! Dus je moet zorgen voor gunstige afronding! :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:23

Ja... Nog nooit voldoende gestaan voor sk...
in de 4e bijles gehad van een 5e klasser, vorig jaar van een student via een organisatie, heb dit jaar de hele voorjaarsvakantie zo ongeveer doorgebracht op de universiteit met examentrainingen, bestel alle boekjes zoals samengevat en examentrainer,
leer en oefen goed...
en heel af en toe heeft dat een 5,5 tot gevolg, maar meestal niet.
en dan durft die leraar nog te zeggen ook op de rapportvergadering dat ik niks doe!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 23:27

Phylos schreef:
Nueve schreef:

Ik word vaak pas actief voor school na 9 uur :+ nog ff deze tekst afmaken :P

heb ik ook! Zou het liefst nu nog even verder gaan, maarja de wekker gaat wel weer om 6.50 morgen... :Z

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 08:13

Phylos schreef:
FantasyB schreef:
Ohjeetje. Staan jullie nog wel een beetje goed nu?

Fan schijnt al wel wat beter te gaan nu, kreupel is hij niet meer (zal wel schrik zijn geweest) en alle wondjes zijn best wel oppervlakkig. Wel is zijn bult echt enorm, hij heeft er ook wel last van. Maar daar hebben we een of ander olietje opgedaan. Als het morgen nog niet minder is bellen we de DA.

Ook hebben we besloten dat we als alle wondjes weer dichtzijn de osteopaat laten komen. Dikke kans dat er iets fout zit in zijn rug, het is allemaal heel gevoelig.

osteopaat/fysio kan ik zeker aanraden. Helemaal na zo'n 'klap' maar ook gewoon bij elk paard. Die van ons zijn zooooo opgeknapt na een behandeling

Ja, ivm Fan z'n artrose kom hij elk half jaar. Maar nu wil ik hem extra laten komen ;) Osteopaat is een lieverd. Wie heb jij? Ik heb Ulke van Meteren. Een echte aanrader ^^

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:41

:wave:

Ik zeg: WEEKEND!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:03

Oeh lekker, weeken al..ik moet morgen nog 5 uurtjes en dan zit het erop.
Ik heb fysio Ellen Door

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:17

lieziej schreef:
:wave:

Ik zeg: WEEKEND!

Jij snapt 'm :D

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:21

Fioon, rot van scheikunde zeg.. lijkt mij ook heel moeilijk :\

Nienke, supergoede lijst!

Zijn er meer mensen die morgen LSD hebben trouwens? *\o/* wij gaan spelletjes doen (o.a. het ruilspel, in de stad) en picknicken in het Noorderplantsoen. Iedereen in groepjes van ca. 10 en dan verkleed volgens één thema :D ons groepje heeft 1001 nacht. Niet mooi, wel heel leuk. :')