Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xdniesje schreef:Waarschijnlijk heb ik een plekkie gevonden!Nu maak ik me weer druk om het volgende, de reken en taaltoets.. Ik weet echt niet wat je van zo'n toets kan verwachten..
xdniesje schreef:Niemand die me wilt vertellen wat ik kan verwachten?

Ik heb weer 2 toetsen voor Anatomie gehad, eentje cijfer al terug een 9.1 en de andere heb ik ook wel goed gemaakt maar zit ik nog op het cijfer te wachten. De eerste stage ben ik bijna mee klaar, ben nu bezig met reflectie verslag en begin 4 januari met de 2de stage in het ziekenhuis, heb er al zin in
Ik doe verkorte opleiding dus duurt maar anderhalf a 2 jaar
Ik ben iedere week ongeveer 4 uur bezig met het uitwerken van de lessen en als ik een examen heb gaan er wel wat meer uurtjes in zitten maar als je het allemaal goed bij houdt scheelt dat de helft in tijd omdat het dan nog vers in je geheugen zit en je er daadwerkelijk wat mee gedaan hebt.

ik ga vast een samenvatting maken, de toets is over 3 weken pas maar dit is nog al een tricky vak vind ik omdat het VEEL leren is Sassy4barrel schreef:Intake is dan triage, Geneesmiddelenkennis en Medische kennis in 1 ?
Wat moet je dan ongeveer weten over geneesmiddelen in intake ?
Maar je moet inderdaad de groepen kennen, en dan weten wat ze doen, wij hoeven geen namen te weten ofzo.. Puur groepen en subgroepen en bij de echt veel voorkomende middelen een voorbeeldje