Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Ik wil dadelijk een trimbus aanschaffen, nu heb ik een aanbod gekregen van een trimbus en twijfel ik echt wat ik zal doen. Aan de ene kant, hoevaak komen deze nou te koop en het scheelt zo'n 10.000 euro met als ik zelf een bus koop en wil laten ombouwen. Ik wil geen lening en niet in termijnen betalen waardoor ik dan nog even die 10.000 moet gaan sparen, wat een hoop geld is. Aan de andere kant ik ga in april pas mn examen doen dus dan doet de bus nu nog niks maar betaal ik wel die verzekeringen/belasting.
diana schreef:dag dames,
ja examen gehad gister ..wat en dag zeg!!
ben van 8.00 in de morgen tot 20.00 in de avond mee bezig geweest....
ik weet niet of ik geslaagd ben,was echt zo zenuwachtig had helemaal een rode kop,vergat gewoon te ademen!!
ben nogal onzeker aangelegd,denk dat ik voor het plukken wel geslaagd ben.
had alleen een hond die de hele tijd wou bijten,kreeg een snuitje om en een buikband.
de kniphond ging de hele tijd hangen,ik vond het wel mooi geworden,maarja wat vinden hun he?? daar gaat het om...
effileren is echt moeilijk,moest een achtepoot doen,maar die knip ik normaal gesproken,dan is het wat strakker.......
de hele week maar duimen..
om diezelfde reden. Honden zijn vaak vervelender als de baas erbij is. hyawatta schreef:Kan soms wel, maar voor de trimmer is het vaak niet prettig, de hond blijft vaak maar de eigenaar in de gaten houden en probeert constant bij haar te komen.
Ik heb het zelf liever niet als de eigenaar erbij blijft.
Zijn mijn ervaringen van stage en horen zeggen.
hyawatta schreef:Ja bij mij op stage zijn er ook 2 of 3 die erbij blijven.
En die reageren er niet erg op maar de meeste wel, als de hond nog net niet klaar is en de eiegnaar komt er al aan dan is ie ook vervelend, omdat ie juist weer blij is dat de baas er is.
Als ik straks mijn eigen salon heb wil ook ook niet dat de eigenaar erbij blijft, dan moet het wel met een bepaalde reden zijn maar liever niet.
en dan zijn de honden ook helemaal afgeleid. Wij bewaren de kop altijd als laatste en als je die nog moet knippen terwijl de hond hyper word omdat de baas er staat is het bijna geen doen meer.