Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Kikovski schreef:
Ik ben trouwens het jongst denk ik![]()
Ik wordt in juli pas 17
Hoeveel klassen heb je overgeslagen dan? Haha.
Isjtar schreef:NieneWiep schreef:
Er zit bij mij een meisje in de klas die, volgens mij, in februari 16 wordt... Qua leren enzo houdt ze het wle bij, maar door haar leeftijd blijft ze wel een beetje achter op het sociale vlak...
Isjtar schreef:NieneWiep schreef:
Er zit bij mij een meisje in de klas die, volgens mij, in februari 16 wordt... Qua leren enzo houdt ze het wle bij, maar door haar leeftijd blijft ze wel een beetje achter op het sociale vlak...
Isjtar schreef:Er zit bij mij een meisje in de klas die, volgens mij, in februari 16 wordt... Qua leren enzo houdt ze het wle bij, maar door haar leeftijd blijft ze wel een beetje achter op het sociale vlak...
sHaKiEjLaVeR schreef:Wanneer hebben jullie eigenlijk jullie schoolexamens of vallen deze allemaal gelijk ?
Mooie foto lieziej, krijg er helemaal een zomer gevoel bij:D
lieziej schreef:Ow, trouwens, mensen die jonger zijn: Hadden jullie ook dat je met 14 jaar in de kroeg zat al?Ik ging dan gewoon mee met klasgenoten, en vond het best gewoon eigenlijk...
Bij mijn ouders heb ik het er altijd ingevreven als "Ja, hadden jullie me maar geen klas moeten laten overslaan! Dit is een van de gevolgen die er bij hoort!" Net als dat ik met mijn 15e verjaardag al wat kratten bier had staan...
sHaKiEjLaVeR schreef:Wanneer hebben jullie eigenlijk jullie schoolexamens of vallen deze allemaal gelijk ?
Mooie foto lieziej, krijg er helemaal een zomer gevoel bij:D