Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye1995 schreef:tita schreef:
Dat zegt misschien meer over de kringen waarin jij je sociaal bevindt.
Overigens is het zo dat nog altijd de meeste mensen in NL mbo geschoold zijn. Neemt niet weg dat er misschien wel veel
'paarden' mensen zijn die de drang hebben om door te leren om later een goede baan te krijgen en zich zo een paard kunnen veroorloven.
Ik vind dat je reactie een beetje jaloers overkomt.
Overigens heb ik WO ingevuld, ben 3de jaars studente Nederlands Recht.mijn kringen
enkel WO en HBO
alleen paar van mijn beste vriendinnen hebben gewoon MBO maar mijn hele schoonfamilie en mijn familie en vrienden van mijn vriend niet. (WO)
Ik schep niet op en doe me niet beter voor maar het is en blijft typisch dat WO weer met een punt is gestegen ik weet dat er namelijk veel gelogen wordt over opleiding.
Menig MBO'er zegt dat ie MBO heeft niks mis mee maar je hebt zeker 3 verschillende niveau's en niveau 2 is niet gelijk aan 4
Nogmaals maakt mij niet uit, maar Volgens deze poll is bokt hoogbegaafden moet eerlijk zeggen vind dat wel beetje tegenvallen bij aantal topics
tita schreef:Faye dat kun je wel zeggen maar bij ons hebben we dus wel werk voor verschillende niveau's laboranten.
Je denkt toch niet dat ik een Laborant met niveau2 achter een ICP of XRF ga zetten?
Dat is aanzienlijk zwaarder werk met meer denkvermogen en analytisch inzicht.
Ik heb niks tegen verschillende niveau's er werkt hier van alles en nog wat maar hun kennis is wel van belang.
faye1995 schreef:tita schreef:Faye dat kun je wel zeggen maar bij ons hebben we dus wel werk voor verschillende niveau's laboranten.
Je denkt toch niet dat ik een Laborant met niveau2 achter een ICP of XRF ga zetten?
Dat is aanzienlijk zwaarder werk met meer denkvermogen en analytisch inzicht.
Ik heb niks tegen verschillende niveau's er werkt hier van alles en nog wat maar hun kennis is wel van belang.
Hee, maar dit is wel cool... Beetje met termen gaan gooien!
Is dat een manier om te laten zien dat je wo opgeleid bent?
Death_Squad, ik ben het volledig met je eens hoor! Opleidings niveau van iemand intersseert me niet, als men zich er maar thuis in voelt.
Echter vind ik Tita's berichten een beetje neigen naar een bepaalde sneer naar mensen die wo danwel mbo opgeleid zijn.
Ik houd hier persoonlijk helemaal niet van!
Laat iedereen lekker in zijn/haar waarde, Mbo of Wo opgeleid!
Arabesk schreef:Ik ga met Tita mee (ben ook chemicus) een niveau 2 laborant kan wel op wat knopjes drukken bij de GC-MS, ICP of XRF, maar je moet toch net ietsje meer weten om zinnige resultaten uit zo'n apparaat te krijgen. Het zijn geen koffiezetapparaten