Accountancy studenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Re: Accountancy studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 15:13

Zo Relaxed, dagje vrij vandaag ofniet ?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 15:15

Ik niet :o . Bok af en toe tussendoor op werk....
Fijn zo een ban knop want soms kan ik het echt niet laten..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 15:28

Ik ook niet. Is hier nu ook weinig werk dus zit alleen maar stukken in te schrijven en tussendoor stiekem te Bokken ;)., Lang leve de Office versie ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:39

Sisco4life schreef:
Zo Relaxed, dagje vrij vandaag ofniet ?

Ja maar had zoiezo geen les vandaag :P Morgen hebben we OAT oefentoets, dus ben benieuwd voor morgen.. Helaas maken ze dat pas morgenochtend bekend :( Moet ik toch vroeg opstaan..

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:16

Dat scheelt weer. Succes met je toets, mocht dat doorgaan. OAT schijnt pittig te zijn :j Morgenochtend 7:00 maken ze het bekend, maar dan zit ik al in de auto, al helemaal met dit weer :z)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:52

Ja we hebben al 1 oefentoets gehad en alle lessen gaan nu over de OAT, hebben nu alleen maar BIV, LAC en EXV..

Ben nu op school, slecht schoongemaakt hier! Alle auto's staan lukraak geparkeerd omdat er nog een halve meter sneeuw ligt! :+ Heb m er maar op de gok ingereden en hoop dat ik m er straks uit krijg :P

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:45

Jeeej EINDELIJK!! vakantie!
Lekker een weekje naar Oostenrijk!! :D
Afgelopen 2 dagen niet naar 't werk/school geweest ivm met de sneeuw, was echt geen doorkomen aan :=

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 22:30

En, hoe ging je toets?
Parkeren was idd een leuke klus, heb een aygo met maarliefst 50pk die je dus nooit van zn plek krijgt als ie iets weerstand heeft := Maar t is gelukt :j Met zomerbanden nogwel :o Daarna nog even naar t glazen huis wezen kijken, even de kroegen in geweest enz :)

roxxie: veel plezier op vakantie! Lekker op wintersport neem ik aan, alhoewel dat tegenwoordig ook in nl kan :P

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 13:23

Lekker hoor vakantie! Ik wil ook ;) hahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:14

Sisco4life schreef:
En, hoe ging je toets?
Parkeren was idd een leuke klus, heb een aygo met maarliefst 50pk die je dus nooit van zn plek krijgt als ie iets weerstand heeft := Maar t is gelukt :j Met zomerbanden nogwel :o Daarna nog even naar t glazen huis wezen kijken, even de kroegen in geweest enz :)

roxxie: veel plezier op vakantie! Lekker op wintersport neem ik aan, alhoewel dat tegenwoordig ook in nl kan :P

Wel goed denk ik, na de vak gaan we hem bespreken in de lessen..
Hihi ik heb hetzelfde, Ford Ka met gewone banden, maar kreeg hem eruit :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:49

Pfff.. nou ik heb mijn 206je mooi ingesneeuwd op de pakeerplaats laten staan.. Die is getransformeerd in een waar schuif/bots autotje. Ik ga niet rijden nou, doodeng.

Ben vandaag dan ook lopend naar het werk. (10-15 min. dus dat is ook nog wel te doen)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 17:51

Ik was stiekem nog best blij dat m'n groene gAstra kapot is en dat ik de grotere, betere grijze gAstra mét ABS van m'n vriend mee heb :P.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 17:53

En hoe is het met jullie allemaal?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:06

Ik zal me ook nog maar een keer melden, ben wel een trouwe meelezer..

Zit nu in het 3e jaar en moet dus stage gaan lopen. Probleem; ik kan nog geen stageadres vinden :o Heeft iemand nog tips?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:58

Ik weet niet welke regio je zit...

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:02

haha, ja, niet echt bij jou in de buurt.. Regio twente :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 23:08

Nee helaas daar weet ik niets!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:12

Je kunt eens op monsterboard rond kijken, wel duidelijk bij vermelden dat het om een stage gaat.

Ik ben destijds met mijn stage in contact gekomen door een uitzendbureau, ging om part-time baan. Dat was hem niet geworden, maar uiteindelijk wel daar mijn stage kunnen lopen.

Hebben ze op school geen lijst met accountantskantoren die in aanmerking komen?

Of de site van SRA? Staan ook veel accountantskantoren, kan je op plaatsnaam zoeken en via de site info inwinnen over het kantoor..

Of via studie/studentenvereniging?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:20

Ah, SRA was een goeie, daar staat er nog 1 tussen ga ik morgen achteraan bellen :)

Monsterboard heb ik op gekeken, maar kreeg steeds niet de zoekresultaten waar ik wat mee kon..

Via school geven ze wel een paar kantoren waar je kunt solliciteren, maar dat zijn er maar weinig, ze helpen je verder niet.

Grootste probleem is dat nu de meeste plaatsen al bezet zijn.. Ik dacht eerst dat het goed zou komen, ik had via via wat, maar daar een tijdje niks meer van gehoord, toen zelf maar verder gaan zoeken en het wil nu al een paar weken écht niet lukken..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 10:38

Grr, wat een klote lui bij dat leaseplan, ik wil winterbanden onder m'n 107, mag niet.. :=
HOEZO, mag niet??!
Heb nu zelf maar een paar gekocht..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 11:01

Pfff wat belachelijk. Ik zat bij Business Lease, maar daar heb ik ook een keer een beste FIGHT mee gehad :(. Terberg Leasing vond ik dan nog wel fijn :).

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:52

roxiie schreef:
Grr, wat een klote lui bij dat leaseplan, ik wil winterbanden onder m'n 107, mag niet.. :=
HOEZO, mag niet??!
Heb nu zelf maar een paar gekocht..

Wat raar... je betaald er toch voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:58

Winterbanden zijn niet verplicht in NL, dus ik vind het niet heel raar dat je het zelf moet betalen. Zal per leasemij verschillen denk ik :j

Casca, je kunt toch gewoon brieven schrijven naar kantoren bij jou in de buurt? Mijn ervaring is dat veel kantoren zitten te springen om stagaires.. Dat horen we tenminste vaak op de inhouses die onze studievereniging organiseert. :j

Ik heb volgende week de OAT! Vind het alleen zo moeilijk wat ik nu precies nog het beste kan leren.. Het is zo afhankelijk van de casus die je krijgt en de vragen.. Ben nu het compendium aan het doorlezen, werkt wel weer verhelderend :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:00

Aaah OAT... succes.. wat een *(^$&*%$* toets !
Ik heb voornamelijk oude OAT toetsen geoefend destijds.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:03

Nee, ik betaal er niet standaard voor.
Mocht je winterbanden willen dan moet je een extra bijdrage leveren van €12 per maand.
Nou vind ik dat dus geen probleem, maar je moet dus ook nog eens met terugwerkende kracht betalen ( dus over de periode dat je de auto in je bezit hebt) terwijl er toen niet eens winterbanden onderzaten.
En nou staat er dus in het regelement dat peugeots 107 zijn uitgesloten van de winterbanden regeling.
Even snel een rekensommetje gemaakt, opzich zou zelf aanschaffen al wel goedkoper zijn, maarja nergens meer van die krengen te krijgen natuurlijk :=