Ik vind het ook lastig om een leuke vacature te vinden. En als je er dan een vind, wordt je niet uitgenodigd, of vinden ze dat je toch nét één competentie mist die op hun lijstje staat ...

Vinden jullie het ook zo lastig om een vacature te vinden op al die verzamelsites? Ik ben nu ruim anderhalf jaar accountmanager bij een dienstverlener voor VVE's in amsterdam en raak er een beetje op uitgekeken.
Ik heb een opleiding richting dier (HBO gedaan, meer info via pb), mede door mijn werk ben ik onderlegd op administratief gebied, marketing, onderzoek, ik kan offertes aanvragen en beoordelen, vergaderingen voorzitten etc etc (een beetje manusje-van-alles zeg maar, maar dan goed betaald

Je zou zeggen dat er wel banen voor me zijn, maar alles is in de ICT of financieel, of nou ja, zo specifiek voor een bepaalde opleiding dat ik bij voorbaat al niet voor in aanmerking lijk te komen. Ik zie door de bomen het bos even niet meer.
Hoe vinden jullie leuke vacatures op HBO gebied? Doet echt iedereen dat via uitzendbureaus en sites als nationale vacaturebank of zijn er ook andere manieren die ik over het hoofd zie?