ik ben ondertussen klaar met de presentatie van mijn GIP en mijn powerpoint zit ook volledig in elkaar
nu alleen nog kleren uitzoeken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.Citaat:Gelukkig heb ik mijn kleine cursusje (800 pagina's) al 5 keer doorgewerkt (ahum) snap ik alles door en door (jaja) en zie ik het examen vol vertrouwen tegemoet (not...)
.
.
Zou zo lang willen studeren
Heb superveel plannen 
eerst maar eens mn gewone diploma afronden
Citaat:oh ja ik wil ook na mn bachelor, master, dan internship, master na master, doctoreren en dan bijscholen bijscholen bijscholen

Ik geef toe, als de leerstof me aan staat, geniet ik van het leren 

Citaat:haha nee hoor ik weet nog niet wat ik wil.
Alhoewel ik de master na master proefdiergeneeskunde wel zie zitten.
Internship, daar leer je wel enorm veel van, ook als je later de praktijk in wil.
Maar ik zit toch nog maar in het 2e dus eerst maar eens in het 5e terecht komen waar je pas moet kiezen
En toen wou ik meedoen aan politieproeven om bij de cavalerie te kunnen gaan. Maar toen vond ik dat opeens ook zo'n zonde om geen diploma te maken. En toen heb ik maar rustig mijn jaar landbouw afgemaakt

RavenIris schreef:SETEFURII_ schreef:heb je veel chemie enzo? ik haat chemie maar wil minstens dierenarts assistente worden, liefst dierenarts zelf
Over dierenartsassitente kan ik je wel iets vertellen ^^
Ik deed vorig jaar agro-en biotechnologie landbouw, en zat dus in het eerste jaar samen in de les met agro-en biotechnologie dierenartsassistentie.

) Ben je minder moe? Kan je langer doorsturen?...
Citaat:Ik wilde eerst automecanicien worden