Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

superlise schreef:Ik had dit jaar zo'n zelf samengestelde foto-agenda van de hema maar vind het toch best veel geld 20,- voor zo'n agenda dus ik heb nu voor aankomend jaar een gewone hema agenda met van die insteekhoesjes, dus dan kun je hem alsnog helemaal pimpen
. Hij is inderdaad wel aan de dure kant maar wel heel mooi, leuk met de zelfmaakstickers
. Als het schooljaar afgelopen is ga ik de foto's eruit knippen en in een lijstje doen
Dewii schreef:superlise schreef:Ik had dit jaar zo'n zelf samengestelde foto-agenda van de hema maar vind het toch best veel geld 20,- voor zo'n agenda dus ik heb nu voor aankomend jaar een gewone hema agenda met van die insteekhoesjes, dus dan kun je hem alsnog helemaal pimpen
Ik heb er ook zo eentje. Hij is inderdaad wel aan de dure kant maar wel heel mooi, leuk met de zelfmaakstickers
. Als het schooljaar afgelopen is ga ik de foto's eruit knippen en in een lijstje doen
Mas schreef:Ik heb een leren, donkerbruine Kijk agenda met Ringband. Hij was niet gek duur en ik wilde graag een ringband, die 'gewone' blijven meestal niet lekker open liggen bij mij.
Plien91 schreef:Ik heb een hele simpele van de HEMA, 1.95 . Wit met roze bloemen ofzo op de voorkant.
Ik heb van Judith Osbourne (ofzoiets) gehad, Vis en Disney Cuties
Veirl schreef:Plien91 schreef:Ik heb een hele simpele van de HEMA, 1.95 . Wit met roze bloemen ofzo op de voorkant.
Deze toevallig?
http://i52.photobucket.com/albums/g17/V ... 090708.jpg

Vind hem erg leuk! Was wel duur maar ach.