Eindeloze stage, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:23

Ik moet nog 2 weken, hierna heb ik 36 weken stage gelopen bij deze instelling...! In september ben ik ergens anders begonnen, dit beviel niet. Gelukkig kon ik nog van stageplek - hoewel dit erg stressvol verliep - wisselen! Sterkte nog met jullie laatste loodjes... Ik vind het echt enorm jammer dat het eind in zicht is...

Dora88

Re: Eindeloze stage, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:05

Nu is het meer eindeloos stageverslag...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:34

Ja, stageverslag, mén, dat is idd ook een regelrechte drama :S

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:38

stageverslag valt toch wel mee? Wij moeten een wekelijks logboek bijhouden (21 weken :D), maar daar ben ik aardig mee bij. En nog een evaluatie. Goed te doen lijkt me.

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:29

Loop momenteel ook stage, moet ook nog 8/9 weken... wel leuk maar ik mis mijn paardje ontzettend |( |( |( |( |( en nou kreeg ik gister te horen dat een vriendin van mij me ook niet meer komt opzoeken (ze was me enigste bezoek gedurende 20 weken) ;( gezellig! maarja ben over de helft :D
En het werk is wel leuk dus dat scheelt!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:50

@kelly_ov, valt het mee bij jou??? :D jeetje, nou, van mij echt niet! Ben ook behoorlijke perfectionist en kan mezelf daarin nog wel eens verliezen. Het is zo onwijs uitgebreid wat ik moet doen!!! (Het stageverslag is dus bij mij volledig gerelateerd aan mijn leermomenten e.d.).

@ mijnfjord, Ik herken het missen van je paardje enorm. Ik zit vanaf september al in Alkmaar en kan alleen in de weekenden naar mijn paard toe, helemaal nu het lang licht is enzo vind ik het vreselijk. Inderdaad, gewoon aftellen, dan is je stage zo voorbij!

Ik moet nog twee weken, maar ik ben echt aan het aftellen nav dat ik het echt niet leuk vind dat ik weg ga. Ik zit echt op mijn plek daar.... :(

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:21

Ben ook wel perfectionist, dus dat is wel frustrerend.
Maar moest nog een paar punten afmaken, zoals vergelijking met andere stagebedrijven, waar we op bezoek zijn geweest en beetje bedrijfsverslag..
Maar alleen nog printen en dan KLAAR!

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:56

@ Mirkim: dankje op je advies heb ik een grote kalender opgehangen met dagen :D, hoef er nog maar 62!! altijd positief blijven! Haha

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:57

p.s. stageverslag: ik kan beter mijn mond houden :D De eerste maanden alles netjes bij gehouden maar nu.... :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:54

Heerlijk hé, mijnfjord om af t emogen strepen? Althans, daar kijk ik iedere dag weer naar uit... :)

Naast mijn stageverslag vind ik het ook vreselijk moeilijk wat ik mijn praktijkbegeleider moet geven... Wat een drama is dát... Denk dat ik dan het stageverslag typen leuker vind, dan een cadeautje bedenken, kopen én geven aan mijn praktijkbegeleider... pfff..!

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 09:27

Ja heeerlijk ik gebruik zo'n dikke zwarte stift! Haha

Maar daar heb je inderdaad een punt! Een cadeau aan het eind is ook nog een probleem, maar er komt sowieso een grote taart want dat eten ze hier maar al te graag!! Hahaha, en kan ik gelijk mee eten :P slecht....

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:15

nog maar 1 dag en 1 week... :=

Ben er al uit wat ik mijn praktijkbegeleider ga geven.. Ook al mijn patienten weet ik al wat ik hen ga geven ter afscheid, maar het wordt flink aanpoten met alle ideeen vrees ik...!!

Taart is inderdaad een goed plan. Ik neem maar koeken mee, ik werk op 5 verschillende afdelingen, dus taart is een beetje moeilijk in te schatten :)

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:33

Haha, wel lekker 5 grote verschillende taarten :Y) :9k .

Ik kan trouwens iets eerder naar huis :D Heb namelijk 5 vakantiedagen en aangezien niemand me op komt zoeken ;( ... mag ik deze gebruiken aan het eind :D beterrrr...
Maar ik zeg het verder tegen niemand want ik ga op een zondag terug, en dan zit de hele familie altijd bij elkaar (zorgt mijn zus voor, zij is de enige die 't weet) en dan opeens TADAAA *\o/* who's back?? haha hoop dat ze het leuk vinden :P

@mirkim: wat geef je dan aan je begeleider ? ben nieuwsierig O:)

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:16

Wat fijn dat je wat eerder naar huis kan! En ik denk dat je familie het ook wel een leuke verrassing vinden ;) Ik heb trouwens 3 pakken slagroomsoesjes gekocht op mijn laatste dag, viel goed in de smaak :P

Vind het wel raar, ben af en toe in amsterdam in de buurt van mijn stageplek en dan denk ik "goh daar zat ik 2 weken geleden nog" :P

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 07:31

Haha, ja zal wel raar idee zijn ja!!

Slagroomsoesjes is ook een goed idee! Alleen verkopen ze hier volgens mij niet... :( Ga morgen maar eens bij de bakker vragen :P Want als ze het wel hebben moet ik natuurlijk eerst voor proeven! hahah

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:07

Haha, waar is 'hier'? :P Ik heb ze bij de AH vandaan, uit de vriezer. Thuis er ook weer in gedaan en de volgende dag in koeltassen mee genomen. Aan het einde van de dag (5 uur) waren ze nog redelijk koud :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:08

Mijn stage zit erop... Ik zal mijn kanjers én collega's missen...!!

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:59

@ Lindatje: in Oostenrijk XD, was gister bij de bakker, en ze keken me aan of van de Noordpool kwam haha.
Heb nu een hele grote lekkere taart besteld!! Haha

@ Mirkim: wel lekker je hebt je afstreepkalender af maar hopen dat je wel een fijne tijd hebt gehad!

Gaat hier ook zo snel nog maar 6weken!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:22

Laatste week heb ik dus niks afgekruisd, kon het niet :D Ja, ik heb een fijne tijd gehad! Zal deze zo weer over doen!

En jij? Kijk je uit wanneer je stage voorbij is?

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:23

Haha, ik streep wel, maar heb het erg naar mijn zin.
Maar mijn paard en hond staan thuis en ik kan niet wachten om ze weer terug te zien!!

Het lijkt me ook erg leuk om uiteindelijk in Duitsland of Oostenrijk te wonen, maar dan neem ik Arito en Kas (de hond) wel mee :D:D want nog een halfjaar zonder, trek ik niet!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:24

Joining the club..
Afgelopen week mijn eerste stageweek gehad op kantoor. De eerste dag dacht ik echt dat ik het niet zou trekken, maar gelukkig is dit in de loop van de week wel bijgetrokken, omdat ik steeds meer taken en dus ook steeds meer afwisseling kreeg. Nu is het wel vol te houden, maar dat is het dan ook. Ik ''werk'' daar van 9:00 tot 17:30 van ma tm vrij met -jawel- 30 minuten pauze per dag. Als je dan om 12:00 uur pauze hebt kan ik je zeggen dat het dan toch wel erg lang duurt voordat het 17:30 is.

En dan te bedenken dat ik deze stage dus in mijn zomervakantie moet lopen én dat ik geen stagevergoeding krijg.. Nu nog 4 weken. Ik zal blij zijn als school weer begint. :P
Wat ik heb geleerd deze week: een kantoorbaan is niets voor mij en dan al helemaal niet voor 40 uur per week.

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:10

Haha, ja een kantoorbaan lijkt me ook helemaal niks.

Ik hoef nog maar 4 weken!! Gaat überschnell!!
En ik heb hier een leuke Oostenrijker ontmoet! Eergister op een feest,
alleen ik ben bang dat ik hem nooit weer zie ;(

Maarja stage bevalt nog steeds super, alleen zal blij zijn me familie, vrienden en dieren weer te zien :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:53

Nog 5 dagen....
en dan zit ik in spanje..

dan heb ik mijn 13 weken stage erop zitten!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:52

Ik moet in totaal nog 6 dagen (laatste dag vrij :D). 't Bevalt iets beter dan in het begin, maar ik zal nog steeds blij zijn als het voorbij is. Succes iedereen!

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 09:42

Haha dankje, jullie ook!!
Nog 24 daagjes :P