Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat zit wel goed
Nog zoiets, wat doe je ermee als je een jaar weg gaat.
Mijn ouders weten niks van paarden af. 

Anthea schreef:Haha thanks.Nog zoiets, wat doe je ermee als je een jaar weg gaat.
Mijn ouders weten niks van paarden af.
Ik wil binnenkort naar zo'n info avond gaan.. Zijn jullie naar info avonden gegaan? Van verschillende organisaties?
Ik wil echt graag zo'n jaar doen.. Ben iemand die heeeel snel opgeeft, moet maar eens een keer doorzetten.

www.stshighschool.nl
't is wel een duur grapje. Zou het het waard zijn? Of zou je net zo goed een jaar stage kunnen lopen in het buitenalnd? djoni schreef:Dus in feite komt er nog zo'n 2000 euro bij't is wel een duur grapje. Zou het het waard zijn? Of zou je net zo goed een jaar stage kunnen lopen in het buitenalnd?
Ik denk trouwens dat ik mijn paard zou verkopen. Hoeveel ik ook van 't beestje houd, én naar het buitenland én de stallingskosten voor haar betalen is iets teveel van het goede.
cocktailtime schreef:mijn zus werkt bij travel active.
die vertelt iedere dag geweldige verhalen. en houd helemaal bij hoe het met de studenten gaat, hulp contacten leggen met het buitenland. gastgezinnen werven enz.
en krijg korting als ik deze keuze zou maken
godzijdank! want het is ontzettend duur.
ik wil ook heel graag naar het tio in eindhoven!
maarja ik heb 1 paard! dat is het enigste wat me ontzettend tegen houd. wat doen jullie hiermee? verkopen! never nooit.