Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dus het goede antwoord is wel bekend maar verschijnt niet op mijn rekenmachine
Narya schreef:Motivatie ver weg? Volgens mij heeft echt niemand motivatie meer :p
) 
Narya schreef:Oh, da's wel leuk dan. Je gaat zeker wel kijken?

Oliefjuh schreef:Narya schreef:Oh, da's wel leuk dan. Je gaat zeker wel kijken?
Nee, keihard leren toch.

Zippo schreef:Cracker: het klinkt stom wat ik nu ga zeggen maar ik zou me er niet meer mee bezig houden als ik jou was, want ik heb net examencursus wiskunde gedaan en daar zeiden ze dat je dat soort dingen echt nooit krijgt.. Maar als het helpt, misschien heb je hem op deg staan ipv rad? bij mij krijg ik altijd bizarre uitkomsten als ik dat verkeerd heb staan! (verder snap ik mijn casio ook niet)
Narya schreef:Met dit weer? Lekker dan
( met kachel
)

Dat is genoeg
SplashIsLief schreef:Ik teken voor alle cijfers boven een 7
Ik wil alles behalve wiskunde, boven de 6.5 hebben.
Zolang ik maar slaag!
cracker schreef:Wie kan mij helpen met een vraagje over mijn rekenmachine
Ik heb een casio CFX=9850GB plus.
Hoofdstuk integraalrekeningen, de riemann-sommen, ofwel ondersom / bovensom. Dit kan je op je rekenmachine uitrekenen in menu 8, ofwel recursion.
Keurig bij an= de juiste formule ingevuld (zelfs overgenomen uit het voorbeelddus het goede antwoord is wel bekend maar verschijnt niet op mijn rekenmachine
![]()
an= 0.2(1.2+0.2n)kwadraat
Vervolgens de tabel in scherm, som gaat tot 4 dus bij kolom Ean, rij 4 moet het antwoord 2.64 verschijnen. Ik krijg echter 2.352 in beeld. Iemand enig idee?

.
. 

. Ach ja, ik ga de komende maand waarschijnlijk toch helemaal niet?
Zippo schreef:Naja er is natuurlijk een kans dat je het wel krijgt, maar op die cursus bestuderen ze de examens al 10 jaar en ze behandelen hetgeen wat altijd terugkomt en de basis van de toets is, ze zeiden dat riemann echt zelden voorkomt. Ik ga het in ieder geval niet leren omdat die mensen zeggen dat je met die aantekeningen van de cursus in ieder geval een 9,5 kan halen en alles wat je eromheen leert leer je voor een 10. Ik haal toch sowieso nooit een hoog cijfer, dus dan ga ik keihard aan de basis werken, zodat ik in ieder geval iets goed heb