Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Ja idd, vanuit een betaald abo kun je direct opwaarderen naar een max of een familie abo
Myka schreef:Britt schreef:Ja idd, vanuit een betaald abo kun je direct opwaarderen naar een max of een familie abo
Hoe werkt dat dan, ben jij dan degene die het ook beheert? Ik kan nu inderdaad vanaf Super upgraden naar family plan, maar ik ben bang als ik dat nu aanklik dat ik het dan zelf moet betalen zonder dat mensen mee kunnen doen.
Zolala schreef:Myka schreef:Hoe werkt dat dan, ben jij dan degene die het ook beheert? Ik kan nu inderdaad vanaf Super upgraden naar family plan, maar ik ben bang als ik dat nu aanklik dat ik het dan zelf moet betalen zonder dat mensen mee kunnen doen.
Het is natuurlijk het eerlijkst als de 5 andere deelnemers eerst aan de beheerder betalen, en dat die dan pas het Family Plan afsluit.
Nogmaals, iemand die nu al Super heeft, kan wel beheerder zijn - maar niet toegevoegd worden aan een Plan.
Hebben degenen die belangstelling hebben allemaal een gratis account, behalve Myka?
Zolala
Myka >> heeft Super
Karuna
Karuna GV
Britt
xTammyy
Zolala schreef:Myka schreef:Hoe werkt dat dan, ben jij dan degene die het ook beheert? Ik kan nu inderdaad vanaf Super upgraden naar family plan, maar ik ben bang als ik dat nu aanklik dat ik het dan zelf moet betalen zonder dat mensen mee kunnen doen.
Het is natuurlijk het eerlijkst als de 5 andere deelnemers eerst aan de beheerder betalen, en dat die dan pas het Family Plan afsluit.
Nogmaals, iemand die nu al Super heeft, kan wel beheerder zijn - maar niet toegevoegd worden aan een Plan.
Hebben degenen die belangstelling hebben allemaal een gratis account, behalve Myka?
Zolala
Myka >> heeft Super
Karuna
Karuna GV
Britt
xTammyy
Britt schreef:Ik heb wel een super abo, maar dat loopt tot 14 januari, dan moet ik verlengen.
F_Orumster schreef:ElfBeau_067 schreef:Ik doe inmiddels muziek bij Duolingo en ben bij chapter 2! Werkt echt super en het is leuk om te doen! Iemand anders die dit ook doet?
Oh! Interessant. Hoe ziet dat eruit? Gaat het om notenleer of ook muziek theorie? Ik zie foto's van notenschrift. Dat heb ik net aardig onder de knie mbv een andere app (f en g sleutel). Doet het ook nog andere dingen?
Zolala schreef:Als het goed is hebben we inderdaad nu een groepje van 6 deelnemers voor een nieuw Family Plan:
Zolala
Myka *
Karuna
Karuna GV
Britt *
xTammyy
Zowel Myka als Britt kunnen vanuit hun Super abo overstappen naar een Family Plan, willen jullie twee onderling afspreken wie dat gaat doen? Je hoeft niet per se te wachten tot je huidige abo afloopt.
De ander kan dan haar Super abo opzeggen, en met de andere 5 instappen.
Uitleg Hoe & Wat:
https://lingoly.io/switch-from-super-du ... mily-plan/
Als je kunt zien wat de prijs van een jaarabonnement voor een Family Plan is, kunnen de deelnemers alvast ons aandeel uitrekenen en betalen.
lovelyfiefy schreef:Oké dat is jammer.
Mocht er nog een ander groepje komen hebben wij ook wel interesse.
Ik kan hem nu zelf niet meer vinden het family plan. Misschien omdat ik geen super heb?
Dus dat is wel een beetje jammer
Wij zijn het gisteren uiteindelijk vergeten door de gezelligheid met oud en nieuw
Zolala schreef:lovelyfiefy schreef:Oké dat is jammer.
Mocht er nog een ander groepje komen hebben wij ook wel interesse.
Ik kan hem nu zelf niet meer vinden het family plan. Misschien omdat ik geen super heb?
Dus dat is wel een beetje jammer
Wij zijn het gisteren uiteindelijk vergeten door de gezelligheid met oud en nieuw
Het Family Plan vind je als je je als gratis gebruiker gaat aanmelden voor Super![]()
Dan kun je kiezen voor een Super abo voor jezelf (maand of jaar), of het Super Family Plan (jaar).
Als je echter al een Super abo hebt, kun je tussentijds niet instappen bij een Family Plan, maar er wel eentje starten.
Wij hebben in het groepje van 6 twee Super abo's zitten, dus moeten we nog even kortsluiten wie het Family Plan voor ons gaat starten.
lovelyfiefy schreef:Zolala schreef:Het Family Plan vind je als je je als gratis gebruiker gaat aanmelden voor Super![]()
Dan kun je kiezen voor een Super abo voor jezelf (maand of jaar), of het Super Family Plan (jaar).
Als je echter al een Super abo hebt, kun je tussentijds niet instappen bij een Family Plan, maar er wel eentje starten.
Wij hebben in het groepje van 6 twee Super abo's zitten, dus moeten we nog even kortsluiten wie het Family Plan voor ons gaat starten.
Oké en de 2 die super hebben kunnen dus wel zelf overstappen naar de family?
Maar niet door een ander uitgenodigd worden voor de family(als ik het zo goed begrijp?)
Want dan zouden het eventueel 2 groepjes kunnen worden als daar interesse in is.
Dan kunnen er eventueel nog meer aansluiten?