saabineex schreef:Ah wat n verschillende meningen.
Stel je staat voor je SE een 6 en haalt voor je CE een 7, is dat dan een compensatiepunt? (Gem. 6,5)
Ja dan sta je een 7 op je diploma en dat is een compensatie punt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dionnetjuuh schreef:Heb je de antwoorden op het opgavenboekje geschreven en mee genomen? Of wacht je liever af?
Ik heb de antwoorden beken en ik zag veel van wat ik ook had, maar ook wel dingen die ik niet had.... Maar ik ga wel uit van een voldoende, hoop ik, denk ik
XiiaaooNaa schreef:dreamheart schreef:Ik heb hem nagekeken! Er zat niks in over krachten tekenen en daar ben ik net heel slecht in
Daar baalde ik dus zo erg van...krachten is echt mijn ding gewoon![]()
Het ging best oké op die auto vraag na, wat een oliebol vragen waren dat zeg pfoe
.
. Kwamen jouw antwoorden een beetje overeen met de antwoorden van het antwoordenmodel?
.
. Al was het ook wel echt een hele moeilijke tekst met een N-norm van 1,6.
.
.
. Ik ga t bij Nederlands ook weer doen denk ik!
succes allemaal!
saabineex schreef:Christa heb jij AK? Ging het goed? Wie had er nog meer aardrijkskunde?
Succes met Nederlands allen!![]()
![]()
Hoorde inderdaad van een paar dat Nederlands VWO examen niet zo'n pretje was. Ik heb voor mijn gevoel genoeg geoefend voor Nederlands, hopelijk zie ik dat resultaat straks ook terug. Mag je het tekstboekje én het opgavenboekje mee naar huis nemen? Ik weet niet of ik het na wil kijken, als het dan kwalitatief uitermate teleurstellend is, baal ik echt, maar ben ook wel nieuwsgierig
Succes iedereen met Nederlands! Ik hoop op een leuke tekst, misschien iets met paarden ofzo..
Ik vind het een leuk idee
Maakten ze er bij jullie ook zo'n spektakel van of de zakken waar de opgaven inzaten nog wel dicht waren? dreamheart schreef:Je telt je punten op en deelt dit door het aantal punten wat je maximaal kan halen (bv. 79 bij Natuurkunde) vervolgens doe je dit x 9. Het getal wat hieruitkomt is het laagste wat je kan halen want de N-term zal niet snel 0 zijn. Vervolgens tel je hier 2 bij op, in het uiterste geval is de N-term 2 en is dit je cijfer. Snappie?