Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En voor degenen die nog tentamens hebben, heel veel succes!
Tot nu toe alle tentamen die ik terug heb gehaald
shadowflower schreef:Ik heb waarschijnlijk mijn eerste onvoldoende te pakken. Wat baal ik gigantisch. Het staat nog niet zwart op wit maar ik weet zeker dat marketing niet voldoende is terwijl het een van mijn favoriete vakken is. Daarnaast heb ik de instaptoets rekenen ook gedaan en vraag ik mezelf af of deze voldoende is. Herkennen jullie het dat als er veel in je privé speelt het toch allemaal moeilijk is?

shadowflower schreef:Ik heb waarschijnlijk mijn eerste onvoldoende te pakken. Wat baal ik gigantisch. Het staat nog niet zwart op wit maar ik weet zeker dat marketing niet voldoende is terwijl het een van mijn favoriete vakken is. Daarnaast heb ik de instaptoets rekenen ook gedaan en vraag ik mezelf af of deze voldoende is. Herkennen jullie het dat als er veel in je privé speelt het toch allemaal moeilijk is?
Kiimm_ schreef:shadowflower schreef:Ik heb waarschijnlijk mijn eerste onvoldoende te pakken. Wat baal ik gigantisch. Het staat nog niet zwart op wit maar ik weet zeker dat marketing niet voldoende is terwijl het een van mijn favoriete vakken is. Daarnaast heb ik de instaptoets rekenen ook gedaan en vraag ik mezelf af of deze voldoende is. Herkennen jullie het dat als er veel in je privé speelt het toch allemaal moeilijk is?
Wat balen zeg. Ik herken het wel. Vooral dat er bij mijn moeder kanker is geconstateerd en ze volgende week wordt geopereerd. Dit heb ik wel bij school aangegeven zodat ik een extra inhaalmogelijkheid tot mijn beschikking kreeg.
_Nynke schreef:Hee, ben hier al een tijdje niet actief geweest, sorry
Klinkt als enorm veel, succes @ hierboven!!
Super van iedereen die al tentamens en dingen gehaald heeft, intussen zijn er ook een aantal gestopt had ik gelezen, balen dat het niet is wat jullie zoeken!
Ik heb net mijn tentamenweek achter de rug. Denk dat ik maar 2 van de 5 heb gehaald, maar ik zit echt zeer diep in de oliebol de laatste weken.
Zoals sommigen hier wel weten is mijn vader iets meer dan een maand geleden (3 oktober) heel erg plotseling overleden aan een hartstilstand.
Dus ik zit met van alles in mn hoofd behalve school
Ben wel meteen weer heen gegaan en kan de knop ook prima om zetten.
Maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten om huiswerk te maken en te leren. En als ik t doe blijft het niet hangen.
Gelukkig begrijpen ze het op school en houden ze er ook rekening mee.

ik leer meer op school dan thuis. Gaat vast niet heel anders dan periode 1, dat was Patiënt & onderzoek 1 en we krijgen nu patiënt & onderzoek 2. We gaan er CT en Echografie bij krijgen, ben daar wel erg benieuwd naar.
Vind het heel knap dat je toch je tentamens bent gaan doen!
Zijn jullie herkansingen ook pas in periode 3 of al eerder?
) en 8,6 voor Bedrijfseconomie.