En daarna zeg je dat er verder nog wel wat aan geschaafd moet worden, maar dat geen probleem zal zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Gooi er even een bijdehante zin tegenaan in het Frans in je brief als opening. Komt lekker binnen.![]()
En daarna zeg je dat er verder nog wel wat aan geschaafd moet worden, maar dat geen probleem zal zijn
Mooi balen. Heb er zo'n scheithekel aan. Zeg dan gewoon niks! Maak er einde van de volgende week van, maakt mij niet uit...........maar zeg niet dinsdagmiddag als je dat dus niet gaat redden. Maar goed......dat ben ik.
Sure_lee schreef:Ik vind dat ook altijd zo stom inderdaad! Balen!
Heb vandaag eerste gesprek gehad. Was een fijn gesprek. Ze spreken deze week 8 kandidaten en daar gaan er 3 van door voor een 2e gesprek. Dus even begin volgende week afwachten.

Helemaal blij mee en zin in. Ik heb een maand opzegtermijn bij mijn huidige werk. Binnenkort moeten mijn keelamandelen er uit, moet volgende week naar de anesthesist. Ik hoop heel erg dat de operatie in Maart gebeurt en niet in April als ik er net werk… Dat is dus nog even afwachten. Dimple schreef:Had ze geen proeftijd meer Kwanyin? Want ik zou ook not amused zijn. Aan de andere kant, je hoeft het niet te zeggen.
. Ze had zes maanden proeftijd en is geloof ik ergens in de vierde maand ontslaan. Officieel omdat ze niet binnen het team paste (nu, daar was òòk wel iets van waar), maar de werkgever stak het niet onder stoelen of banken dat ze hoogst geïrriteerd was door haar afwezigheid wegens ziekte.
) al zelf niet zo'n denderde taak deed. Zo is ze op haar vingers getikt dat ze soms mensen dagen van 2,5 uur liet draaien terwijl je minimum 3 uur moet doen, had ze zich vergist bij de loonsberekening waardoor het loon van de werknemers blijkbaar het eerste anderhalfjaar fout was, de uren die iedereen maandelijks moest draaien klopte ook niet...enfin een heleboel mis dus.
.
Maar goed, bij mij is er ook nooit een duidelijke diagnose gekomen.