Ik ben ook geslaagd voor de rekentoets, met een 5. Ik ga hem denk ik nog wel een keer over doen, heb liever een 6 of een 7 hahah. En eerder had ik ook een 6, alleen telt die nu niet meer... Het lijkt me dus wel haalbaar..
Balen Sabine, hopelijk vallen de cijfers nog mee!
Nog wat cijfertjes terug gehad. Een 7,1 op m&o, 8,6 op wiskunde en een poedersuiker 5,5 op Nederlans... poedersuiker leestoetsen. Dacht dat ik er toch wel een 6 voor zou moeten hebben gezien het me zo goed af ging. Not dus ... -__-
Ik heb het nooit gehad dus kan je niet helpen. Ik heb wel een handige site voor wiskunde: http://wiskunjeleren.nl/ misschien dat deze site je kan helpen
saabineex
Geplaatst: 28-06-15 19:11
De brandduur van lampen is normaal verdeeld. De standaardafwijking is 75 uur. De kans is 40% dat het aantal branduren tussen de 800 en 900 zit. Bereken het gemiddelde aantal branduren.
Heb het ingevuld en dat gaat allemaal goed, heb ook de grafiek. Maar weet niet hoe ik dan aan het antwoord moet komen. De rechte lijn loopt 2x door de grafiek heen. Dacht eerst met Calc Maximum maar dat is het ook niet.
Antwoord moet 797,2402 zijn
Thanks Maxime, die site had ik ook gevonden maar daar vind ik het antwoord niet hahaa..
Ja ik wil ze graag ook in een ander kleurtje heb al zoveel blauw... ze zijn wel van Nike maar heb ze nog niet kunnen vinden..
Oh sta je er niet zo goed voor dan??
Ik had vandaag Nederlands en Wiskunde tentamen. Nederlands ging beter dan verwacht en wiskunde durf ik niet te zeggen. Vragen over hoofdstuk 7 gingen minder en hoofdstuk 8 gingen wel.. afwachten dus
roooooss
Geplaatst: 29-06-15 14:27
Wat fijn dat eigenlijk bijna iedereen al wel weet of die over is
Ben een wiskunde A leek, WiSB hierrr hahah
Die zijn wel gaaf Sabine!
saabineex
Geplaatst: 29-06-15 14:45
Ik heb google image search gedaan en kwam uit op; nike air max 1 ultra moire. Zijn 145 euro...
Ik heb nog nooit air mac gehad, maar vind ze ook vrij prijzig...
Ja haha ik hoop ook dat mijn cijfers tegenvallen. Gelukkig heb ik nog 2 herkansingen over! Ik heb een 6,1 voor bsm trainingsprogramma, baal er echt van. Is zo'n grote opdracht en zolang aan gewerkt. Heeft ze natuurlijk weer overlegd met een andere docent, die geeft altijd nog lager.. helemaal toppie. Laagste wat ik tot nu toe heb gehoord is 4,6 en hoogste 7,2..
Op zich is het een voldoende.. Maar heel erg balen is het wel! Zeker als je er heel veel tijd aan hebt besteedt..
Air Max zijn ook duur ja. De arts heeft ze mij aangeraden en ik merk echt dat ik minder pijn heb als ik op deze schoenen loop. Sommige zijn 100 euro dacht ik!