Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ga denk ik maar gewoon naar meeloopdagen van verschillende studies, misschien dat ik dan wat leuks vind
het liefst een heleboel haha. Bovenaan staan nu 1) archeologie 2) dierwetenschappen. Echter moet ik voor dierwetenschappen wel scheikunde inhalen, want dat heb ik nu niet ib mijn profiel...

maaikman schreef:Ik heb echt geen idee wat ik wil studerenhet liefst een heleboel haha. Bovenaan staan nu 1) archeologie 2) dierwetenschappen. Echter moet ik voor dierwetenschappen wel scheikunde inhalen, want dat heb ik nu niet ib mijn profiel...
Maar ik zou ook graag iets met meer taal doen, taalwetenschap o.i.d.. Aan de andere kant lijkt iets met theater me ook wel leuk, maar dan zit je wel alleen in dat 'wereldje' en heb je ook niet echt iets om op terug te vallen. En ik zou niet weten welke theatergerelateerde studie het dan zou moeten worden
Imke1998 schreef:maaikman schreef:Ik heb echt geen idee wat ik wil studerenhet liefst een heleboel haha. Bovenaan staan nu 1) archeologie 2) dierwetenschappen. Echter moet ik voor dierwetenschappen wel scheikunde inhalen, want dat heb ik nu niet ib mijn profiel...
Maar ik zou ook graag iets met meer taal doen, taalwetenschap o.i.d.. Aan de andere kant lijkt iets met theater me ook wel leuk, maar dan zit je wel alleen in dat 'wereldje' en heb je ook niet echt iets om op terug te vallen. En ik zou niet weten welke theatergerelateerde studie het dan zou moeten worden
Precies. Acteren en zingen heb ik vroeger ook altijd leuk gevonden, maar ik heb sinds een aantal jaar flink last van podiumvrees, dus dat gaat m ook niet worden.![]()
Sowieso is de kans dat je daar ook in doorbreekt heel klein.
Ik ben zelf geïnteresseerd in "iets" met biologie (nogal breed), maar criminologie en voedingstechnologie lijkt me ook best leuk!
. Ik zou zelf ook niet echt naar de toneelschool in Maastricht willen of zo, ik wil meer maken dan echt zelf doen
. En tja, om me nou meteen te richten op docent worden lijkt me ook zo wat...

Tumvum schreef:Ik wil heel graag diergeneeskunde studeren, het liefst in Nederland en anders in België!
Een tussenjaar lijkt mij ook heel tof, we hebben nu toch geen stufi meer dus..

Imke1998 schreef:Tumvum schreef:Ik wil heel graag diergeneeskunde studeren, het liefst in Nederland en anders in België!
Een tussenjaar lijkt mij ook heel tof, we hebben nu toch geen stufi meer dus..
Gaan we gezellig met dit topic een jaar op uitwisseling of roadtrippen/backpacken.
Ik ga minimaal 5 tussenjaren nodig hebben om mijn bucketlist af te werken.
edit. Diergeneeskunde of geneeskunde is ook leuk
alleen nog het geld fixen dan, voor al mijn 'nog te ondernemen activiteiten'